pátek 31. ledna 2014

Oblíbená kosmetika: Leden

Tak a dnes si dáme další pravidelnou měsíční rubriku. Kromě klasických produktů se nám tento měsíc do souhrnu vkrádá i "zkrášlující" technika, kterou mi nadělil v prosinci Ježíšek:)


1. elektrický zubní kartáček
Už jako malá jsem ho chtěla, až se mi vyplnilo přání a někdy v pubertě nám maminčina kamarádka, co žila v Německu, dovezla stanici pro celou rodinu. Měla jsem období, kdy jsem si ničím jiným než elektrickým kartáčkem zuby nečistila, pak na nějakou dobu upadnul v zapomění a ve hře byl klasický kartáček. S přítelem jsme si už nějakou dobu chtěli taky koupit domů stanici s kartáčky, ale tak dlouho jsme se rozhodovali, až nám Ježíšek donesl tyto samostatné elektrické kartáčky. Jsou z Tesca, prý je máme od Ježíška na tu dobu, než si vybereme nějaké pořádné. Ale mám tušení, že zůstaneme u těchto. Na to, že je to Tesco výrobek, tak jsou super, myslím si, že zas tak zásadní rozdíl mezi těmito za pár stovek a těmi za tisíce nebudou. A navíc tyto jsou dobře přenositelné, tudíž vhodné na cesty, celou stanici bych si asi do kufru na letní dovolenou těžko vzala:-D Od Vánoc jsem na klasický kartáček ani nesáhla, pouze se na něj práší v koupelně:)

2. Joanna Sensual tělový olej
Už jsem se o něm zmiňovala v lednovém Spotřebováno. Tělové oleje teď patří mezi moje nej mazadla na tělo. Doma mám luxusní suchý olej od Roger&Gallet a taky Bi-Oil, které jsou minimálně o třídu lepší než tento. Ale tento tak božsky voní. Olej obsahuje výtažek z heřmánku, ale přiznám se, že ten z něho vůbec necítím. Voní mi sladce, žvýkačkově. Co se týče balení, tak to je plastové, s rozprašovačem. Jako jo, za tu cenu dobrý, co bych chtěla:)

3. Garnier Fructis Volume lak na vlasy
Došel mi lak na vlasy a tak jsem v drogerii vzala ten, který mě na první pohled zaujal a který byl za rozumnou cenu. Stál mě něco kolem 50 Kč, byl zrovna v akci. Moc pěkně voní, je to taková ovocná vůně, žádný typický smrad laku na vlasy. Svou službu plní, ale na zadek jsem si z něho zase nesedla, ale i tak si své místo v oblíbencích zaslouží. Používám ho teď neustále.

4. Bione tekuté vlasy
Naprostá bomba! Stávám se závislá na jeho používání a už se děsím, až mi dojde. Přípravek obsahuje keratin a panthenol, jeho používáním dochází k doplnění vlasové struktury, která může být narušená barvením, fénováním, kulmováním, slunečním zářením... Má opravdu specifickou vůni, ze začátku mi to přípomínalo pivo, ale teď mi vyloženě voní a když jej nepoužiju, tak jsem nervózní a ta vůně mi prostě chybí:) Tekuté vlasy jsou tak úžasné, že nejspíš udělám na tento produkt samotnou recenzi.

5. Rowenta Expertise Compact Pro ionický fén na vlasy
Dárek od Ježíška, kterým mi přítel udělal velikou radost. Vlasy už dosahují délky až po bedra a řeknu Vám, že než mi samovolně vlasy uschnou, tak to trvá věčnost. Vlasy jsem si nefénovala hlavně z toho důvodu, že jsem měla starý, slabý fén, kterým to trvalo třeba i půl hodiny. Teď, s tímto novým miláčkem, je to jiná. Vlasy jsou suché za pár minut a navíc díky iontům jsou uhlazené a lesklé. Za fén moc, moc děkuju:-*


6.Carmex Original balzám na rty
Nechápu, jak jsem bez něj mohla žít. Je to hotový zázrak, který lečí rty doslova na počkání. Ačkoliv mentolové balzámy obecně moc nemusím, tak u tohoto mi to nevadí, ba naopak. Mentol příjemně štípe, rty po aplikaci jakoby brní, jsou prokrvené. Rty se navíc lesknou, takže je to takový léčivý lesk na rty, který narozdíl od těch klasických nelepí na rtech. I balení se mi líbí a je praktické.

7. MUA tvářenka, odstín Shade 6
Kupovala jsem ji na galaxieprani.cz a do košíku jsem jí přidala jen proto, že se mi líbil odstín, který je ve skutečnosti diametrálně odlišný než na obrázku v e-shopu. Ale nejsem zklamaná, i když nenaplnila mé dojmy co se týče odstínu, tak jsem spokojená a v lednu jsem téměř jinou tvářenku nepoužívala. Má v sobě drobné zlatavé, jemně namleté třpytky, které tváři dodávají na šťavnatosti. Fakt libůstka, na léto bude perfektní. A navíc stála jen 59 Kč, no nekupte to:)

8. Saloos hydrofilní odličovací olej Růžové dřevo
Prakticky ničím jiným než právě tímto olejem jsem se večer během ledna neodličovala. Miluji tu vůní a to, jak se Vám po pár tazích olejem po tváři rozpouští líčidla doslova pod prsty. Recenzi jste si mohly přečíst zde.

9. Yves Rocher rostlinná zmatňující maska
Moje oblíbená maska, která už bohužel není v nabídce. Ještě mi zbývá polovina balení a mílovými kroky se blíží její expirace, takže se jí snažím používat co nejčastěji, bylo by škoda jí vyhodit. Maska je primárně určena pro mastnou a smíšenou pleť. Obsahuje mini mikro částečky, které obrušují pleť při smývání masky. Jinak se jedná o ten typ masek, které na vzduchu tvrdnou, takže vytváří "kamennou masku", kdy nemůžete hnout ani jedním nervem v obličeji:-D Mám tento typ masek ráda, navíc u této vidíte, jak při schnutí do sebe vsakuje mastnotu z pórů. Po opláchnutí masky máte obličej jako znovuzrozený, je dokonale vyčištěný, vyhlazený a vypnutý. Je to pecka.

10. Freeman meruňkový krémový pleťový peeling
Pořídila jsem si ho někdy ke konci léta, párkrát ho použila. Sice mi voněl, ale v té době si mě moc nezískal a tak jsem se vrátila ke svému osvědčenému peelingu od Neutrogeny. V lednu jsem mu ale dala druhou šanci a oblíbila jsem si ho. Zrníčka má sice hrubší než zmiňovaná Neutrogena, ale ta krémová konzistence je mi příjemná. Bonusem je jemná meruňková vůně.



Používáte také nějaký z těchto produktů? Co jste si za tento měsíc oblíbily Vy?

11 komentářů:

  1. Elektronický kartáček mám už asi rok a nemůžu si na něj stále zvyknout, tak ho vlastně skoro vůbec nepoužívám. Je to škoda, ale co se dá dělat.) Carmex si už musím koupit a vyzkoušet ho a co se týká peelingu od Freemana, tak na ten se taky už chystám.:D :) A ještě mě zaujal ten Bione sprej na vlasy, skusím ho .;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zrovna se rozhoduju pro nějaký denní peeling, takže asi něco jemnějšího, prostě na nos, aby mi pak makeup nezvýrazňovat suchá místa, na celou tvář mám pak peeling z hnědého cukru, který používám tak cca 1x týdně, ale na ten nos fakt něco potřebuju, doporučila bys právě freemana nebo spíše neutrogenu? + ještě přemýšlím nad cienem z lidlu :) prostě něco jemnějšího a vhodnějšího na skoro denní používání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jemnější je určitě Neutrogena, tak obsahuje takové ty mikroperličky, kdežto Freeman namleté skořápky z vlašských ořechů, takže je drsnější. Neutrogenu bych se nebála použít klidně každý den.

      Vymazat
  3. V tomto zimním období jsem si oblíbila olej na tělo místo krému. Mám ho od značky Petit Marseillais a nemůžu si ho vynachválit ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné věci. Občas používám ten peeling o Freemana a taky mi moc vyhovuje. O Carmexu už dlouho uvažuju, ale ještě jsem se neodhodlala si ho koupit. :)
    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho poříď, protože rty opravdu léčí. Dokonce jsem si ho zkoušela nanést na pupínek, který se přes noc krásně stáhnul:)

      Vymazat
  5. napočítala jsem 4 věci co by se mi líbily

    OdpovědětVymazat
  6. to bione ma dosť zaujalo :) tešim sa na recenziu :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  7. tekuté vlasy mám také v merku! :)

    OdpovědětVymazat