pondělí 11. listopadu 2013

Mixturam

O projektu Mixturam jste jistě už slyšely, i mě tento nápad namíchat si vlastní doplněk stravy zaujal a tak jsem kývla na nabídku.

Dnes je nabídka potravinových doplňků opravdu rozmanitá. Já osobně denně zobu několik takových pilulek nabitých vitamíny. Jedny na vlasy, druhé proti únavě, vitamín C, na zažívání...a mohla bych pokračovat. Ráno, když vytáhnu svou "lékovku", tak si připadám jako důchodce, který bere nespočet tabletek na své choroby. Proto se mi myšlenka projektu Mixturam velice líbí, namícháte si sami své vitamíny, které mohou obsahovat až 6 ingrediencí v jedné tobolce, což ušetří nejen místo v lékárničce, ale také Váš čas. Stačí vzít jednu tobolku, hotovo.


Než se dostaneme k samotnému obsahu tobolek, vitamínové směsi, kterou jsem si nechala namíchat, tak bych chtěla vyzdvihnout vzhledovou stránku produktu. Co si budeme nalhávat, i obal prodává a Mixturam to opravdu umí. Tobolky jsou ve skleněné lahvičce z tmavého skla, která je polepena barevnou etiketou s vlastním názvem namixované směsi. To, že si svou vlastnoručně namíchanou směs můžete dle libosti pojmenovat, považuju za geniální nápad a skvělý tip na originální dárek pro Vaše blízké. Sklenička je ještě zabalená v barevné papírové krabičce.


Já svou směs pojmenovala Elixírem zdraví. Přiznám se, že s namícháním směsi tobolek jsem měla docela problém, protože jsem opravdu nevěděla, jaké ingredience z nepřeberného množství surovin vybrat. Nakonec jsem se rozhodla pro ty složky, které nejsou součástí jiným potravinových doplňků, které mám doma a používám je, a které mě zaujaly díky svým účinkům. V mé směsi se nachází chaluha, inositol, česnek, kolagen a guarana spolu s kofeinem.


Chaluha je mořská řasa, která je doslova vitamínovou bombou, obsahuje celkem 16 vitamínů a minerálů (B, C, D, železo, vápník, zinek, selen, hořčík...). Chaluha má pozitivní vliv na hubnutí a zažívání, navozuje pocit sytosti. Také posiluje imunitu a detoxikuje organismus.

Inositol má blahodárný vliv na růst vlasů, na stav pokožky, imunitu a játra, má antioxidační účinky. Lidské tělo si tuto látku neumí v dostatečném množství vytvořit a proto musí být do organismu přijímána ve formě potravinových doplňků.

Když jsem zjistila, že mezi surovinami k namíchání je také česnek, tak jsem ani moment neváhala. Česnek mám velice ráda v pokrmech a navíc je zdraví prospěšný. Jen kdyby nezanechával po konzumaci v ústech takový odér:-D Takže bylo jasné, že do mé směsi poputuje, hlavně teď na podzim a v zimě nedám na jeho účinky proti nachlazení a bolesti krku dopustit. Česnek má antibakteriální účinek, chrání proti volným radikálům, má přiznivý vliv na žilní a kardiovaskulární systém, na dýchací cesty, funkci jater a snižuje cholesterol a krevní tlak. A mohla bych pokračovat, prostě to je všelék.

Kolagen rovněž v mé směsi díky svým účinkům na vlasy, pleť a klouby nesměl chybět. V poslední době mi docela hodně padají vlasy a o momentálním stavu své pleti ani nemluvím. Jednak za tím stojí roční období, na podzim mi totiž vlasy padají více, ale také to, že jsem vysadila antikoncepci. Takže teď hledám všemožné cesty, jak svou "korunu krásy" a pleť dostat co nejrychleji do přijatelného stavu. No, a taky mě v poslední době zlobí pravé koleno, ve kterém mi občas lupne, takže do účinků kolagenu vkládám velkou naději a očekávání:)

A na energii a paměť jsem do svých tobolek přihodila guaranu spolu s 10 % kofeinem. S nástupem do zaměstnání jsem jednak pod větším stresem, než který jsem podstupovala při studiu VŠ. A to se přiznám, že jsem si říkala, že nic horšího než stres ze zkoušky např. z finančních modelů mě už snad v životě nemůže potkat:-) A taky mé mozkové závity běží během dne na ty nejvyšší obrátky:-D Guarana má vliv na motivaci, optimalizuje psychické a fyzické funkce těla pro lepší výkon, je zdrojem energie, vhodný při nervových vypětích...Takže opět bez váhání byla přidána do mé namixované směsi.


 Do své směsi můžete přidat maximálně 6 ingrediencí a navíc také při sestavení můžete měnit jejich miligramy v tobolce. Tobolky jsou hladké a jejich velikost je přiměřená, takže nemám žádný problém s polykáním tablet, což o některých potravinových doplňcích, které mám již doma nemůžu říci.

Já jsem velice spokojená a Mixturam považuji za velice zajímavý projekt. Moc se mi líbí myšlenka namíchání si své směsi. Vlastní tobolky jsou skvělým vánočním dárkem pro Vaše blízké. Nevím jak je tomu u Vás, ale u nás se mimo jiné pod vánočním stromečkem tradičně objevují vitamíny, investice do zdraví je pro nás důležitá a tak proč milovaným nedát pod stromeček vitamíny přímo jim šité na míru:) Navíc v pěkném a originálním balení, například s jejich jménem.

Balení 100 ks tobolek Vás vyjde na 790 Kč, tedy 7,90 Kč za jednu tobolku, což mi přijde jako přijatelná cena. Poštovné Vás vyjde od 29 Kč.


Znáte službu Mixturam? Co říkáte na tuto geniální myšlenku?

4 komentáře:

  1. Přijde mi to super nápad ovšem, když je v tobolce tak malé množství má to vůbec ty správné účinky? Ale poměr cena a počet kusů je ok si myslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na samotných stránkách Mixturamu najdeš i povídání právě ke složení a denní dávce, více např. zde: http://mixturam.cz/info/2
      Při míchání tobolek je nastaven algoritmus, který hlídá složení tobolky a i to, aby nebyla překročena denní dávka jednotlivých složek.

      Vymazat
  2. Nevěřím doplňkům stravy.Mnoho z reklamovaných a propagovaných doplňků stravy je vyrobeno uměle. Základní vitamínové, nebo ovocné složky mají pomálu a zbytek vitamínů a minerálů je dodáváno z chemických laboratoří. Jsou to vyhozené peníze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj názor. Samozřejmě, že například vitamin C lze do těla dostat konzumací ovoce, ale některé vitamíny a minerály do těla jinak nedostaneš než potravinovými doplňky. Díky za komentář, každého názoru si vážím.

      Vymazat