pondělí 29. dubna 2013

Dubnový GreatBox

Krásné dopoledne, jak se máte? Před několika dny se ke mě dostal dubnový GreatBox, tak bych se s Vámi chtěla podělit o své dojmy z produktů, které se skrývaly v této beauty krabičce.

Předtím bych Vám ale chtěla něco říct, z čeho mám ohromnou radost. Možná si některé z Vás všimly na FB stránce GreatBoxu, že před několika týdny hledali novou posilu do svého týmu, slečnu nadšenou pro kosmetiku, která by pro GreatBox psala články do jejich iMagazínu. Zkusila jsem štěstí a napsala jim a ono se podařilo! Je ze mě GreatSpolupracovnice:-) Opravdu si této nabídky velice cením.

Toť malá vsuvka a teď zpátky k obsahu krabičky. Dubnová edice GreatBoxu byla vůbec mou první krabičkou krásy od této společnosti, takže nemůžu porovnávat s předchozími edicemi. Nicméně toto vydání bylo prvním personalizovaným. Co se týče krabičky, tak ta má stále stejný design, oproti konkurenčním krabičkám je vyrobena z měkkého papíru a víko je vysouvací. Přiznám se, že barevné provedení se mi, ač nejsem milovnicí růžové, líbí a ani bych nemusela mít každý měsíc jiné barevné či nějak zdobené balení, ale pokud by byla krabička z pevnějšího materiálu, určitě bych to přivítala. Jsem "krabičková", takže si je schovávám, ale obávám se její životnosti, jestli mé užívání vydrží:)



Krabička byla po bocích přelepená samolepkami s motivem Amora. Docela mě mrzí, že abych se do krabičky dostala, musela jsem nálepky roztrhnout a navíc ty nálepky nejdou odstranit. Škoda, ty rozpůlené nálepky na boku mi kazí celkový dojem z krabičky (musím mít vše perfektní, bez chybičky:-D). Po vysunutí víka se mi před očima objevil sytě růžový hedvábný papír, kterým byl překrytý obsah boxu.



Po rozevření papíru na mě vyskočily letáčky a průvodní dopis. Kromě toho, že jsem "krabičková", tak jsem taky "letáčková":-D Ne že bych doma měla tuny letáčků, prospektů a katalogů, to zase ne. Ale ráda si je beru v obchodech nebo je dostávám, v klidu si prolistuju a pak vyhodím. Zde byl letáček od Zepter Cosmetics a Fenjal. A navíc průvodní dopis. Upřímně, kdyby tam ten dopis nebyl, bylo by lépe. Jednak je vytištěný z domácí tiskárny, ale tak to bych přežila, i když pěkný letáček s fotografiemi produktů vytištěný na kvalitním lesklém papíře by byl lepší, ale ty gramatické chyby! Průvodní dopis jsem už konzultovala s vedením GB, tak snad se dočkáme do budoucna zlepšení.



Krabička byla vystlána papírovými harmoničkami. Moc se mi líbí ta kombinace růžové se žlutou. Uvnitř se nacházelo celkem pět produktů, z toho tři plná balení, jedno cestovní a jeden vzorek. Na své si tento měsíc přišly milovnice dekorativní kosmetiky, hned tři produkty byly právě "malovátky" a navíc byly personalizované. Ovšem jak personalizace probíhala, z jakých variant bylo na výběr, nemohu říct, neboť mi nebyly odstíny zaslány dle mého výběru. Ale i tak osůbku, která skládala můj box musím pochválit, u dvou ze tří produktů se mi naprosto strefili do vkusu. Plus dávám za pěkně zabalené produkty od SANS SOUCIS. Dalšími značkami z boxu byly Fenjal, Swisso Logical a Mollon PRO Cosmetics. Tak jdeme na obsah:)



Začneme 5 ml vzorkem očního krému od Swisso Logical. Tato značka není pro mě žádnou novinkou, ze stejné řady jsem měla pleťovou vodu a čistící pleťové mléko a byla jsem s nimi nadmíru spokojená. Tuto kosmetiku jsem kdysi dostala od kamarádky a nebýt vysoké ceny, tak si tyto produkty koupím znovu. Recenzi si můžete přečíst zde. Vím, že v mnoho z Vás tím, že značka spadá pod koncern Zepter, nebude tato kosmetika budit ten správný dojem nebo dokonce odpor vůči této značce, ale já jsem z jejich kosmetikou byla moc spokojená a o to víc jsem byla ráda, že je v boxu tento produkt. I když jde o 5 ml vzorek, tak mi balení vystačí na několik měsíců, jde přece o oční krém a nevím jak Vy, ale mě oční krémy vydrží neuvěřitelně dlouho. Oční krém používám téměř dva týdny a jsem s ním moc spokojená. Krásně voní, má příjemnou texturu a perfektně hydratuje oční okolí. Za mě 1*. Plné 20ml balení stojí 910 Kč.

 


Dalším pečujícím produktem bylo cestovní balení Fenjal tělového mléka Intensive. Taky jsem věděla do čeho jdu, protože Fenjal je pro mě také známou značkou, toto tělové mléko mám dokonce doma. Fenjal je má oblíbená kosmetika, jejich kuličkový deodorant mám moc ráda. Všechny jejich produkty velmi příjemně voní. Toto tělové mléko se dobře roztírá a rychle vstřebává, je to fajn produkt. Cestovní balení určitě využiji na cesty. 30 ml balení stojí 29 Kč.

 


A jdeme na dekorativku:) V dubnovém GreatBoxu byly hned dva produkty od německé značky SANS SOUCIS. Jedním z nich byly oční stíny. Jde o refilly, které mají zespod magnetek, můžete si tak vytvořit vlastní paletu stínů. Já jsem dostala stíny v odstínu č. 80 Copper Glow. Přesně takové odstíny jsou mými nejoblíbenějšími, prakticky žádné jiné stíny než v tělových, hnědých, zlatých a bronzových odstínech u mě doma nenajdete. Stíny jsou skvěle pigmentované, mají máslovou konzistenci a dobře drží. Trošku nešikovné se může zdát balení, chvíli mi trvalo, než jsem přišla na to, jak odstranit krytku. Chápu, že tím, že se jedná o stín, který se vloží do kazetky, tak nebylo potřeba promakat balení, protože krytka se pak vyhodí. Já si paletku nebudu pořizovat, takže se s otvíráním budu muset smířit. Ale nijak extra mi to nevadí, vzhledem k tomu, že stín je boží! Refill stojí 211 Kč.

 


Druhým produktem od SANS SOUCIS je rtěnka. Už jen samotné balení rtěnky je hodně luxusní. Moc se mi líbí to stříbrné provedení, které je navíc bytelné. Dostala jsem rtěnku v odstínu č. 500 Chestnut. Přiznám se, že zprvu jsem z té barvy nebyla odvázaná, přišla mi hodně tmavá, ale na rtech vypadá jemněji, je to takový tmavý nude odstín. A navíc, pokud rty ještě přetřu leskem, tak barva není tak výrazná. Rtěnka je na rtech příjemná, zvláčňuje a rty hydratuje. I výdrž je slušná. Cena rtěnky je 435 Kč.

 
 


Pátým produktem z GreatBoxu je rychleschnoucí lak na nehty od Mollon PRO Cosmetics. Tuto značku vůbec nemám. V boxu na mě čekal opět produkt v hnědém odstínu, což mi udělalo radost, protože právě hnědých laků mám doma nejvíce, jsou to mé nejpoužívanější odstíny. Lak je tmavě hnědý, odstín č. 18. Docela mě překvapila velikost balení, lak má 15 ml a design mi připomíná O.P.I. laky. Štěteček je poměrně tenký, takže jsem měla obavy z nanášení laku, raději mám širší štětečky, kdy celý nehet přetřete jedním tahem. Ale i tak se s lakem dobře pracuje, neproužkuje a docela obstojně kryje už v první vrstvě. Co mě překvapilo, tak je lesk laku, nemusím ani používat top coat. A výdrž je taky slušná, lak mi na nehtech vydržel bez porušení 6 dní. Cena laku je 100 Kč.

 
 


Jak tedy hodnotím dubnové vydání GreatBoxu? Já jsem nadšená, všechny značky mi udělaly velkou radost i do odstínů produktů se mi strefili. Ani nedokážu říct, z čeho mám největší radost. Pokud bych měla přepočítat hodnotu produktů v plném balení a cestovní verzi, tak se dostáváme na cenu 775 Kč. A pokud bych vyčíslila i hodnotu 5ml vzorku, který podle mě má svou hodnotu a nejde jen o množství na dvě/tři vyzkoušení, tak vzorek vyjde v přepočtu na 227,50 Kč. Celkem to tedy máme za 1 002,50 Kč. Já na to přepočítávání ale nejsem, nemusím mít v boxu produkty za tisícovku, pokud se v něm najdou produkty, které nejsou běžně v drogeriiích dostupné a pokud poznám nové značky. Což pro mě dubnový box splňuje. Moc děkuji vedení GreatBoxu za poskytnutí krabičky ke zrecenzování:-)



Co říkáte Vy na dubnový GreatBox? Koupily jste si jej? A vůbec, jak na Vás působí koncept GreatBoxu? Pokud máte jakékoliv připomínky a nápady k této krabičce, klidně je sdělte v komentářích, předám je pak vedení GreatBoxu.

Mějte se, drazí čtenáři, a přeji Vám příjemné vkročení do nového týdne. Pa:-*


17 komentářů:

  1. Ten swisso oční bych taky ráda vyzkoušela, jinak nic jiného z tohoto boxu už asi ne :)..zatím jsem krabičkami nepolíbená, i když poslední senzabox mě nadchl :).

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem k tej spolupráci:)
    Zloženie tohto boxu ma moc nenadchlo. Ja som si great box kúpila na interbeauty, boli tam zaujímave výrobky, písala som o tom tu: http://danylovelife.blogspot.cz/2013/04/interbeauty-prague-jar-2013.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem s touhle edicí velmi spokojená. Odstín rtěnky mám pink, občas ji zkombinuji s korálovým odstínem od Dior a výsledek je úžasný. Krabička se mi líbí, nepotřebuji mít každý měsíc jinou verzi. Jen mě taky trochu vytáčí ty zmíněné nálepky, které nejdou slepit. Co se týče dopisu, buď ho vynechat nebo vylepšit vzhled (kvalitu tisku, úpravu). A z kvality laku jsem příjemně překvapená, především z lesku (jak jsi sama zmiňovala). Mě je ze všech 3 krabiček, co jsou na trhu, nejsympatičtější právě Greatbox.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že někdo se mnou sdílí to nadšení:)

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že jsou tu 3 krabičky krásy a člověk má možnost si vybrat.
      Já osobně bych v Greatboxu uvítala vlasovou kosmetiku, ale ne šampony či kondicionéry, ale např. vlasové tonikum nebo peeling vlasové pokožky a podobné "specialitky". Jsem zvědavá na další edici, snad budu opět příjemně překvapená.
      A ještě jako plus beru expedici v půlce měsíce.

      Vymazat
    3. Tak to Ti určitě udělám radost:) Sice nemůžu moc prozrazovat, ale nějaká ta vlasová specialitka v další edici GreatBoxu bude:)

      Vymazat
  4. Tak to by mě moc nezaujalo, myslím, že tenhle box je nejslabší na trhu.

    OdpovědětVymazat
  5. Fuha, ja uz ani nestiham sledovat, kolko tych boxov v sucasnosti na trhu je :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Já jsem s odstíny spokojená, nejsem příznivcem duhového líčení, takže zelené, fialové a další barevné odstíny by u mě neuspěly:)

      Vymazat
  7. Mě by to nezaujalo :) Mohu se zeptat - máš doma nějaké OPI laky? To srovnání mi přijde docela odvážné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, žádný O.P.I. lak nemám, napsala jsem, že mi designem balení připomíná tyto laky, ne že obsahem.

      Vymazat
  8. ...ještě bych dodala: Jak na mě působí koncept GB - že žádný koncept není... to je můj dojem, vnější pohled na věc, ale co tak koukám na obsahy krabiček GB, přijde mi to takové nijaké. Nevím čím to, ale prostě absolutně mě to nijak nenadchlo. Zato SB občas a LB skoro vždycky pěkné. Asi nejsem GB cílovka.
    + Třeba v LB zatím neměli žádný vyložený fail a je vidět neustálý vývoj, neustále zdokonalují a vymýšlí, v prodeji je Anatomicals a MeMeMe. Ať už mám či nemám zájem od nich něco objednat, líbí se mi že, nespí na vavřínech a pořád makají a diskutují na FB, co bychom chtěly zlepšit. O GB ani nevím, že existuje, pokud nenarazím na nějakou recenzi, což je velmi málokdy - a to je někdy i cíleně hledám na Googlu!!! Najdu max. 3 recenze, většinou, když má někdo krabku zadarmo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem četla, že GB je zaměřen především na ženy 30+ a od toho se zřejmě i odvíjí aktivita na FB, které tak není zahlcené příspěvky s vyzněním: Krabička hnus, to si děláte legraci? Nikdy více si vás nekoupím apod. Sleduji FB stránky Senzaboxu a Ladyboxu a nestačím se občas divit nad příspěvky a diskuzemi, které se tam vedou.
      A co se týče blogové scény, kde GB není vidět. Myslím, že se to opět odvíjí od věku žen, které GB odebírají a blogová scéna zaměřena na kosmetiku je spíše doménou mladých slečen. Já se příliš v blozích neorientuji, je to pouze moje domněnka.
      Mně ten klid okolo GB vyhovuje, naopak je mi protivný ten humbuk, který se děje především na FB dalších 2 krabiček.
      100 lidí, 100 chutí.

      Vymazat
    2. Děkuju za Tvůj názor. Přesně, jak píšeš, sto lidí, sto chutí:)

      Vymazat