úterý 12. února 2013

Missha M Signature Real Complete BB Cream

Ani nevíte, jak dlouho jsem toužila po tom vyzkoušet opravdový asijský BB cream. Donedávna jsem měla čest jen s těmi drogérkovými "napodobeninami", které si BB jen říkají. Díky spolupráci s bbcreamshop.sk se mi do rukou konečně dostal pravý BB cream!

S výběrem "bíbíčka" jsem si dala opravdu načas, pročítala různé recenze, až jsem si nakonec vybrala BB od Misshy, konkrétně M Signature Real Complete. Přiznám se, že kromě pozitivních ohlasů, velkou roli sehrálo i roztomilé dívčí balení s kytičkami :-)


BB cream ke mě doputoval ze Slovenska za 3 dny, v perfektně zabalené a vystlané krabičce. V zásilce bylo přiloženo taky několik vzorků BB krémů různých značek. Zvažovala jsem mezi Misshou a Skin79, takže jsem ráda, že i toto "bíbíčko" budu moci vyzkoušet ve vzorku a případně si jej pak pořídit:)




Missha M Signature Real Complete BB cream obsahuje přírodní složky, které zajišťují pleti dostatečnou vlhkost a zároveň dochází díky obsaženým peptidům k obnově pokožky. BB cream má SPF 25 a navíc PA + +, takže chrání pleť před slunečním zářením. Ve složení najdete také ginko bilobu, tento antioxidant zabraňuje stárnutí pleti a tvorbě drobných vrásek.


A jaké jsou mé dojmy z testování? Jsem nadšená, má volba BB krému byla trefou do černého. Když jsem se už rozhodla pro tento od Misshy, tak jsem pak řešila problém, jaký vybrat odstín. Sice mám snědší pleť, ale měla jsem obavy, aby teď v zimě nejtmavší odstín mé pleti seděl. Nakonec jsem to riskla a zvolila nejtmavší odstín č. 23 Natural Beige. S odstínem mé pleti dokonale splyne. Nezalézá do pórů ani vrásek.

Konzistencí je BB spíše tekutější, takže se s ním dobře pracuje. Hutné make-upy, které vytvoří na obličeji masku a doslova schovají vaši "pravou tvář" nepoužívám, spíše dávám přednost tónujícím krémům. Takže tady taky spokojenost. BB cream sjednotí pleť, zakryje drobné nedokonalosti v podobě červených rozšířených žilek. Na pupínky netrpím, takže pro mě je dostatečně krycí. Navíc mi přijde, že pleť krásně projasní. Na pleti vydrží celý den, když se večer odličuji, tak mám opravdu co z pleti smývat.


Co se týče parfemace, tak z té jsem unešena, voní krásně. Vůni nedokážu přesně popsat, ale cítím nějaké květinky:) Jediné, co by se dalo považovat za mínus je to, že po nanesení "bíbíčka" je pleť mírně lesklá. Ovšem po pár minutách se vsákne do pleti, přizpůsobí. Když spěchám a nemám čas čekat na jeho vstřebání, abych mohla nanést tvářenku/bronzer, tak jednoduše pleť přepudruji.

Missha M Signature Real Complete BB Cream je k dostání celkem ve třech odstínech, ve 20 ml nebo 50 ml balení. Já osobně bych jej doporučila těm z Vás, které mají normální či sušší pleť, kterou netrápí akné či jiné nedokonalosti, tedy pro ty, které nepotřebují vysoké krytí.


Už konečně chápu ten humbuk kolem BB krémů a určitě se nebráním vyzkoušet další. A víte co, mého pseudoBB krému z drogerie jsem se už zbavila, teď už jen pravé BB creams :)


4 komentáře:

  1. Líbí se mi, že eshop posílá také vzorky na vyzkoušení.. přemýšlela jsem o Lioele, ale bojím se, že ačkoliv je vychvalovaný kvůli krytí, pro mě by nebylo dostačující :D Takže BB pro mě asi zůstanou na dále velkou neznámou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlouho chci nějaký BB cream vyzkoušet, ale bojim se, že to bude moc tmavý nebo zase moc světlý :D
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, toho jsem se taky bála, nakonec to riskla a dopadlo to dobře:-)

      Vymazat