pondělí 4. února 2013

Kosmetický wishlist

Dnes jsem se s Vámi rozhodla podělit o svá kosmetická přání, o výrobky z dekorativní kosmetiky či péče o pleť, které bych si přála vyzkoušet. Doufám, že aspoň některé z těchto mých vysněných produktů letos vyzkouším.


Z dekorativní kosmetiky bych si přála vyzkoušet "kouzelné pero" od YSL. Rozjasňující korektor Yves Saint Laurent Touche Éclat je legendárním výrobkem této značky a troufám si říct, že nejedna z Vás taky touží jej vlastnit (nebo už vlastní). V různých diskuzích a na blozích jsem četla chválu, jiné slečny z něj zas tak nadšené nejsou. Ale ani rozporuplné názory na tento produkt mě neodrazují od jeho nákupu, moc toužím jej vyzkoušet. Navíc se mi líbí to luxusní zlaté balení. Tak uvidíme, jednou Vám třeba na něj budu moct říct svůj vlastní názor.

Co se týče make-upů, tak stále hledám ten pravý. Neříkám, že nemám svůj oblíbený (moc mi vyhovují ty od Max Factor), ale ráda bych našla takový, ze kterého budu totálně vedle. Kosmetiku Clinique jsem si v posledních měsících velmi oblíbila a taky bych chtěla od nich vyzkoušet nějaký make-up.

Od Bourjois jsem si loni pořídila pálenou tvářenku a minerální pudr, s oběma jsem nadmíru spokojená a hodlám je kupovat i nadále. Taky bych chtěla vyzkoušet Bourjois oční stíny, nejlépe nějaké v hnědých odstínech.

Troufám si říct, že ten pravý parfém jsem už našla, a to Lancome Trésor In Love. Ale taky se mi moc líbí vůně Chloé Love. Až dopotřebuji zbytky jiných vůní, co mám doma, tak si jej nejspíš pořídím. A nebo si jej budu přát k narozeninám? :-)





Z péče o pleť, tělo a vlasy mám taky vyhlídnuté produkty, které bych si přála vyzkoušet. Asi mým největším kosmetickým přáním je pořídit si výrobky z kosmetické řady Eight Hour od Elizabeth Arden. Všude čtu na tuto řadu samou chválu, ať už jde o osmihodinový krém, balzám na rty či krém na ruce. Eight Hour Cream je velmi oblíbený u modelek a světových vizážistů. Není divu, když má tak všestranné uplatnění. Hydratuje, hojí, zklidňuje, vyživuje. Lze jej použít na obličej, tělo, na suché ruce, paty...Vizážisté jej používají při focení a na módních přehlídkách, kdy jím přetřou rty, tváře a víčka, které tak získají neodolatelný lesk. Dokonce jsem se dočetla, že se dá použít i jako "nouzovka" v případě stylingu vlasů. Minimálně osmihodinový pleťový krém si letos musím pořídit.

V poslední době jsem si oblíbila suché oleje, které mají multifunkční uplatnění, dají se použít jak na pleť, tělo či vlasy. Moc mě láká vyzkoušet tento od Nuxe.

Mezi šampony jsem ještě nenašla takový šampon, který by mi ve všech směrech vyhovoval. Buď dokáže mé vlasy udržet déle svěží a čisté, ale dráždí mou citlivou pokožku vlasů či naopak. Proto bych letos konečně chtěla najít takový šampon, který by byl zároveň šetrný k mé citlivé pokožce hlavy a nemastily se po něm vlasy. Vzhledem k tomu, že s Kérastase mám skvělé zkušenosti, tak nejspíš sáhnu do řad této značky.

A posledním mým beauty přáním je vyzkoušet věhlasné krémy na ruce od L´Occitane. Nejvíce mě láká vyzkoušet "klasiku" s bambuckým máslem. Už jen ten jednoduchý obal v podobě kovové tuby se mi líbí.



A jaká jsou Vaše beauty přání?

5 komentářů:

  1. Mám přesně ty stíny na obrázku. Mám pocit, že jsem první tři měsíce nic jiného nepoužívala a pořád koukám po dalších, určitě chci jít časem i do tvářenky.

    OdpovědětVymazat
  2. me clinique uplne zdevastoval plet :(

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem čekala od Touche Eclat víc... jsem zvědavá, jak ti bude sedět

    OdpovědětVymazat
  4. Eight Hour od Elizabeth Arden je fajn, ale ne každému sedne, měla jsem vzoreček a ten mě na obličeji strašně pálil...

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím a doporučuji http://make-up.hyperzbozi.cz/yves-saint-laurent-make-up-touche-eclat-3-kosmetika-2-5ml

    OdpovědětVymazat