čtvrtek 13. prosince 2012

Ziaja levandulový šampon

Dnes tu máme recenzi na další "ziají" produkt, tentokrát z řad vlasové kosmetiky. Přiznám se, že když jsem si vybírala produkty ke zrecenzování, tak tento šampon jsem zvolila jen do počtu, protože jsem vážně nevědala, co si už vybrat. Nakonec se tento náhodný výběr vyplatil:)

S výběrem šamponů mám docela problém. Mám rychle se mastící vlasy a zároveň mě trápí citlivá pokožka hlavy a její svědění. Některé šampony mi sice zajistí, že se vlasy méně mastí, ale zase jsou agresivní k pokožce. Naštěstí tento splňuje obě podmínky.

Ziaja šampon je právě určený pro rychle se mastící vlasy. Obsahuje hydratační výtažek z levandule, provitamin B5. Kromě toho je v jeho složení látka zvaná polyquaterninum, což je látka, která usnadňuje rozčesávání vlasů a dodává jim hebkost a lesk. Mohu potvrdit, vlasy jsou po použití lesklejší. Šampon neobsahuje mýdlo, ale jemné mycí složky, které jsou na rostlinné bázi.

Pění tak akorát. Co se týče vůně, tak kdyby na obalu nebylo napsáno, že jde o levandulový šampon, tak to ani nepoznám. Ale vůně je opravdu nádherná, dokonce jde i nějakou dobu po umytí cítit z vlasů. Cítím spíš květiny a citrusy.



Balení je opravdu gigantické, má 500 ml. Šamponů na vlasy mám načatých několik a různě je podle nálady střídám, ale i tak mám tento šampon už od června, a i přesto, že šampon na vlasy dávám na dvakrát, tak ubývá hlemýždí rychlostí.

Jsem ráda, že jsem našla šampon, který mé vlasy udrží déle svěží a čisté a zároveň je citlivý k pokožce hlavy.

Šampon lze zakoupit zde za 69 Kč.

5 komentářů:

  1. TAk toto balenie sa im podarilo, ked ho niekde uvidim, tak siokupim uz lenkvoli tomu baleniu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, taky se mi mastni a svedi. Budu ho muset vyzkouset :). Diky moc za tip :).

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm to vypadá dobře, a ta cena :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten jsem ještě nezkoušela, ale vypadá vážně dobře..kort za tu cenu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. O Ziaje jsem četla na hodně blozích. Levandulový šampon mě zaujal. Taky mě trápí rychle se mastící vlasy (ale až od puberty) a citlivá pokožka.

    OdpovědětVymazat