čtvrtek 6. prosince 2012

Ohlédnutí za listopadovým Ladyboxem

V posledních dnech se v blogosvětě doslova roztrhl pytel s novým, prosincovým Ladyboxem (vlastně pytlíkem). Baví mě se dívat na tyto rychlorecenze a zjišťovat, kdo co ve svém pytlíčku objevil. Sama vím, že po nějaké době to nadšení z jednotlivých výrobků opadne anebo naopak, jiný produkt si po nějaké době zamilujete. Proto jsem se rozhodla udělat takové malé ohlédnutí za produkty z minulého, listopadového Ladyboxu a podělit se s Vámi o mé současné dojmy z jednotlivých produktů, které se minulý měsíc schovávaly v té mé krabičce.





Reniu kokosové tělové máslo
Na tomto produktu mě prvotně uchvátila jeho vůně. Toto nadšení zůstává dodnes, ovšem tím taky končí. Neříkám, že je máslo špatné, ale kromě vůně mě ničím jiným zas tak nenadchlo. Je poměrně tuhé, je potřeba jej dobře rozetřít. Ale zase jej nespotřebujete tak moc, jako při mazání tělovým mlékem. Kůže je po namazání pěkně vláčná. To ale zvládnout i jiné produkty tělové péče, které vlastním.
Můj verdikt: NE

Iswari Maccaccino
Jeho odsypek mi ležel v kuchyni pěkně dlouho. Na různá kakaa, cappuccina a jiné instatní nápoje vůbec nejsem, navíc mi přijdou hrozně přeslazené. Ale nakonec jsem se přemohla a vyzkoušela jej. Rozmíchala jsem ho v horkém našlehaném mléce. Je určitě méně sladké než klasické Granko, ale nijak odvázaná z něj nejsem. 
Můj verdikt: NE

Fleur de Santé tvářenka
Minule jsem psala, že se mi moc líbí balení tvářenky, které je bytelné, luxusní a jeho součástí je velké zrcátko a štěteček k nanášení tvářenky. Obalem jsem nadšená dodnes. Je opravdu pevné, dobře se otvírá. Jediné, co moc nevyužívám je přiložený štěteček. Jinak se potvrdilo, že odstín Chestnut Glow je pro mě jako dělaný. A ty jemné třpytky, ze kterých jsem měla obavy, nakonec na tváři ani nejdou vidět. Takže kdeže, že budu tvářenku používat v létě, používám ji už teď:)
Můj verdikt: ANO

NIP+FAB tělové máslo
Další tělové máslo. Ani to mě nijak zvlášť neoslovilo. Kokosovo-čokoládová vůně, která mi byla na první očichání příjemná, mi na těle vůbec nevoněla. Ale nanášení tohoto másla bylo příjemnější než u výše zmiňovaného, není tak tuhé.
Můj verdikt: NE

Yves Rocher řasenka pro krásné řasy
Asi nejhorší produkt listopadového LB. Obdržela jsem  hnědou variantu. To by ale nebyl takový problém, naopak, byla jsem ráda, protože občas si nějakou tu hnědou řasenku koupím, přijdou mi pak řasy přirozenější, než černočerné. Na své řasy jsem opravdu pyšná. Jsou zdravé a dlouhé. Takže mi je stačí jen zvýraznit řasenkou, takže většinou nákup řasenky neřeším, můžu sáhnout po kterékoliv. Ale tato řasenka je snad první, u které mi přijde, že mé řasy vypadají hůř a kratší (asi nějaký optický klam:-D), než bez řasenky. Takže leží na dně kosmetické taštičky a používám ji opravdu minimálně, většinou o víkendu, kdy mi stačí přirozené, téměř neviditelné líčení. Mám pocit, že řasenka dříve vyschne, než ji vypoužívám:-D.
Můj verdikt: NE

Yves Rocher tělové mléko Fleur de Noël
 Listopadový Ladybox byl "nabušený" tělovým mazáním. Yves Rocher mám ráda, ale tohle tělové mléko se jim teda nepovedlo. Proti obsahu nic nemám, ale proboha, proč produkt s jemnou květinovou vůní je součástí vánoční edice, když s Vánoci nemá nic společného? Takže jsem jej vyzkoušela na hřbet ruky a putoval dál, ke kamarádce. Nedala jsem mu žádnou šanci k detailnějšímu vyzkoušení, protože ta vůně mi opravdu nebyla příjemná.
Můj verdikt: NE

Fleur de Santé toaletní taštička
Tak z té jsem stále nadšená. Prostorná, z omyvatelného materiálu, pěkný vzor. Opravdu z ní mám velkou radost a nemůžu se dočkat, až ji využiju při nějaké cestě.
Můj verdikt: ANO

Pure Fiji masážní a koupelový olej
V boxu na mě čekala varianta s vůní karamboly. Ta vůně je boží! Zprvu jsem byla zklamaná, že jsem nedostala místo oleje kokosový šampon, ale nakonec jsem ráda. Měla jsem strach, že vše bude upatlané, pyžamo nasáté olejem. Ale nic z toho se neuskutečnilo. Jde vlastně o suchý olej, pokožka je po něm krásně vláčná, vyživená a provoněná. Účinky oleje jsem vážně překvapená a zvažuji koupi plného balení. Až vypotřebuji všechny své zásoby tělových mlék, másel a krémů, tak si jej v budoucnu určitě koupím.
Můj verdikt: ANO


A jak po měsíci hodnotíte Vy obsah listopadového vydání? A vůbec, kupujete LB pravidelně?

4 komentáře:

  1. zaujaly mě výrobky od Yves rocher:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si "mazátka" šetřím, používám řasenku - jsem z ní nadšená :), šampon - i když si ho schovávám spíš na cesty, tak už jsem párkrát neodolala, kakao si dávám do jogurtu nebo na kaši a zrovna dneska jsem si přesypala kosmetiku do puntíkaté taštičky :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný blog, krásné záhlaví :) jsem tvojí novou čtenářkou a ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá ga :) když se ti blog bude líbit, budu ráda když také budeš patřit mezi moje čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat