úterý 3. dubna 2012

Brno ♥

Od pátku do neděle jsme s přítelem absolvovali pravidelnou návštěvu Brna, která se jako vždy skládala hlavně ze setkání a návštěv našich přátel, nakupování a procházek. Tento prodloužený víkend mě vážně dorazil. Byla celkem zima, takže jsem si domů kromě nových šatů přivezla i rýmu a k tomu ještě neskutečnou bolest hlavy (nevím z čeho, zas tak moc alkoholu jsem nevypila). Takže jsem celé pondělí prospala.

Páteční ráno začalo příjemně - zkoukla jsem během cesty oblíbený film Tančím, abych žil, hned po příjezdu si zašla na pozdně ranní kafíčko:) Pak procházka po městě, nákupy, oběd a poobědová zastávka v oblíbené cukrárně Aida - La Dolce Vita, kde mají ty nejlepší zákusky. Všechny vypadají tak nádherně, že ani nevíte, který si vybrat. A když už si vyberete, tak je Vám líto tu nádheru sníst:-D Večer jsme měli jako pokaždé "scuk" s přáteli v naší oblíbené hospůdce, kde jsme si dali oblíbené višnové pivo a ještě oblíbenější pivní slámu:)

V sobotu pokračoval maratón návštev. Šli jsme se podívat na půlroční miminko našich přátel. Ani nevíte, jak je těžké vybrat nějaký dáreček pro tak malé mimčo. Nakonec to vyhrály křiklavě růžové balerínky, ze kterých měla maminka Nelinky ohromnou radost (Chápejte, zrovna den předtím Nelince koupila kalhoty ve stejné barvě, takže to dokonale ladilo :-D). Kromě hraní si s miminkem jsme my dospěláci trávili čas hraním her a cvičením na Wii (doufám, že mi ho teda časem taky přítel koupí, když to u nich na návštěvě slíbil :-D). Po návštěvě následoval ještě menší "shopping". Kromě plné tašky vitamínů a beta-karotenu (nekup to, když bylo v akci balení 30 tablet jen za 15 Kč) jsem si koupila JEN jedny šaty. Jindy si přivezu plný kufr oblečení, ale tentokrát, i přes to ubohé množství svršků, nejsem zklamaná. Jsou to sice JEN jedny šaty, ale za to parádní. A za parádní cenu - z původních 900 Kč byly slevněné na 200 Kč:) Tak chápejte, že jsem je tam nemohla nechat. Někdy příště Vám je ukážu.

Po náročných dvou dnech nakupování a "navštěvování" jsme neděli, kdy bylo konečně celkem krásně a teplo, využili k procházkám po zdejších parcích a památkách. Jak já miluju Brno :-)











A aby to nebylo jen o mých blábolech a fotkách Brna, tak přidávám pár fotek z mého sobotního outfitu (i když to nebude o nic lepší a nepřidá to na hodnotě tohohle článku o ničem :-D). Byla fakt zima, jen 3 °C, a přesto, že jsem byla obalená jak koule, tak jsem chytla "rýmičku".



kabát a oxfordky New Yorker; jeans a brýle C&A; šála a prsten H&M; kabelka Esprit


A na závěr ještě jedna informace. Moc bych chtěla poděkovat Lucy a Nicole z A Cup of Style, které přijaly nabídku na spolupráci s mým eshopem Česká-bižuterie. A Vy se můžete v blízké době těšit na giveaway o nějaký šperk z nové kolekce L´amour de Paris :)

Mějte pěkný den!

7 komentářů:

  1. To prase mě taky pobavilo. Já občas takový (jen 2x takový, vlastně) občas potkávám v Praze:-)
    Jinak nádherný fotky a cool prstýnek:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Brno je samozřejmě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to prase s těma oranžovejma kšírama jsem taky včera potkala :D. Můj pes z něj byl unešenej...

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež som veľká fanúšička Brna :)Na minulom trhu som si tam kúpila prasa :Dhttp://design2dd.blogspot.com/2011/10/co-chces-na-20-lietajuce-prasa-d.html

    OdpovědětVymazat