pátek 16. března 2012

Zepter Cosmetics

Že Zepter vyrábí celosvětově známé hrnce, to jsem věděla. Ještě aby ne, když je doma máme více jak 10 let a neustále v nich vaříme. Jsou vážně skvělé:) Ale že vyrábějí i kosmetiku, tak to jsem netušila až do dne, kdy jsem dostala od kamarádky dva jejich kosmetické produkty péče o pleť.


V Zepter nabídce kosmetiky najdete tělová mléka, pleťové krémy, parfémy, dekorativní kosmetiku a dokonce i výživové doplňky a sypké směsi na přípravu koktejlů. Já vlastním čistící pleťové tonikum a čistící mléko z řady Swisso Logical. Produkty z této řady obsahují rostlinné proteiny a čerstvě sbírané rostliny echinacea pocházející ze Švýcarských Alp.

I přesto, že je má pleť smíšená, a já jsem dostala produkty pro suchou/citlivou pleť, tak jsem tyto produkty uvítala. Používala jsem je celou tuto zimu (pleťová voda je už fuč, čistící mléko skoro na dně), protože asi z těch teplotních výkyvů jsem měla pleť občas podrážděnou a kolem nosu (asi z ustavičného smrkání) suchou a šupinatou. A musím říct, že jsem ráda, že jsem tuto kosmetiku mohla vyzkoušet, je opravdu skvělá.


Čistící mléko
Kromě rostliny echinacea obsahuje extrakt z přírodního olivového oleje a skvalan ("Skvalan je čistě přírodní komponent rostlinného původu, jenž se získává z olivového oleje té nejvyšší kvality. Zabraňuje vysušování pokožky, navrací jí pevnost a elasticitu. Je jemný, hedvábný. Pokožku intenzivně hydratuje, nezanechává však mastné stopy. Obnovuje lipoidní obal kůže." - zdroj). 

 Čistící mléko perfektně odstraňuje nečistoty a pokožka je po jeho použití příjemně hebká a hydratovaná. Už jsem se na blogu několikrát zmiňovala, že to, co mi voní "lékárnou", tzn. žádná umělá vůně, ale prostě čisté a přírodní aroma, ve mě evokuje něco přírodního, zdravého a neškodlivého:) A takové přesně toto mléko je:) 125 ml pořídíte cca za 400 Kč.




Pleťové tonikum
K němu taky nemám žádné výhrady. Krásně jemně voní, perfektně čistí a zároveň osvěžuje. A co je skvělé, neobsahuje žádný alkohol. Balení je 125 ml a stojí kolem 350 Kč.



Vím, cena je mírně vysoká, ale troufám si říct, že pro "citlivky" je to hotový balzám pro pleť:-D Má pleť sice není citlivá, ale používala jej také moje mamča, která má pleť občas podrážděnou a kdejaká kosmetika jí nesedí. Oba produkty se také vyrábějí ve variantě pro normální/mastnou pleť.

Příště se těště na lakovací post:) A mějte se krásně a užívejte si KONEČNĚ sluníčka:)
Pěkný víkend!

3 komentáře:

  1. Moc hezká recenze. Já mám od téhle značky jenom tekuté mýdlo na ruce, které jsem dostala, a musím říct, že ten rozdíl oproti jiným mýdlům je hodně velký. A ačkoli jsem s ním moc spokojená, sama bych si ale asi žádný z výrobků nekoupila, nějak ve mě značka Zepter nebudí důvěru.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem otravná, vím, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná ...

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!!: http://newgiveaways.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná recenze :).


    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat