neděle 4. března 2012

Pleťová maska s konopím

Tuto pleťovou masku jsem si koupila v jednom krámku s přírodní kosmetikou. Jedná se o čistící a ošetřující masku, která obsahuje 27 % konopí. Maska je určena k intenzivnímu ošetření a čištění mastné pleti a T-zóny.


Masku pořídíte v malém praktickém 5,5 g balení, které Vás vyjde na 38 Kč. Mě toto "pidibalení" vystačilo na 4 aplikace. Maska je krémová, takže ji stačí opravdu malé množství.

Pleť ji krásně vsákne, stáhne póry a zreguluje mastnotu pokožky. Po aplikaci masky je pleť jemná, hydratovaná a rozjasněná. Je to opravdový zázrak. Musím říct, že mi maska moc voněla, má takovou přírodní, nechemickou vůni, která ve mě evokuje něco účinného, "lékárenského", čemu věřím:)

Maska obsahuje bioaktivní konopný olej, levanduli, hřebíček a vitamín E. Jedná se o certifikovanou přírodní bio kosmetiku. Masku můžete zakoupit zde.

5 komentářů:

  1. Zkusit, nezkusit?! S tou mou citlivou pletí je to složitější... ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska je opravdu příjemná, není vůbec agresivní. A nebo můžeš zkusit variantu regenerační a vyživující masky, která je přímo určena pro citlivou a suchou pleť:)

      Vymazat
    2. Já mám doma jeden chladivý gel na pleť který mi pomáhá týden a opět mi pleť po týdnu zhoršuje. Dále mám pleťovou vodu (no už spíš nemám) a krém. Jenže vše mi pomáhá na týden takže to vše míchám. Ale pleti to taky nepomáhá. Máme to už v rodině. Mamka s dědou tím taky trpěli. A teď jsem na řadě se sestrou. Uvidíme, ale rozhodně díky za tip. :)

      Vymazat
  2. Tyhle pytlíčkové masky mám ráda, takže pokud na ni někde v kamenném obchůdku narazím, tak si ji určitě koupím :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat