pondělí 14. května 2018

Spotřebované produkty: Březen a duben

A máme tady další díl věnovaný minirecenzím spotřebovaných produktů.


Bioderma Atoderm balzám na rty
Na rty většinou používám Carmex nebo Palmer´s, ale i tento balzám od lékárenské značky kosmetiky patří mezi mé oblíbené. Je podobný právě kakaovému balzámu od Palmer´s, je také máslové konzistence a při kontaktu se rty jakoby taje. Dokáže si poradit se suchými rty a okamžitě jim uleví od pnutí. Jeden z nejlepších balzámů z lékárny a ani není drahý, pořídíte jej za cenu kolem stokoruny. Recenze zde.
Verdikt: ANO

Maybelline Affinimat kompaktní pudr
Nedávno jsem ho tady na blogu chválila a už ho mám dopotřebovaný. O to horší je to, že jsem ho už v drogerii nesehnala. Proč vždy, když si něco oblíbím, tak to přestanou vyrábět? Byl to jeden z mála pudrů, který opravdu pleť matoval a zároveň obstojně kryl nedokonalosti pleti.
Verdikt: ANO

Dermacol expresní odlakovač na nehty bez acetonu
Za poslední dva roky jsem měla opravdu minimální spotřebu odlakovače, protože od té doby, co jsem byla těhotná jsem si nehty téměř vůbec nelakovala. Rozhodla jsem se to změnit a zase si začít pravidelně nehty lakovat. Takže i spotřeba tohoto produktu vzrostla:-D Tento odlakovač od Dermacolu je vážně super. Perfektně odlakuje, nesmrdí, nevysušuje nehty. Určitě si koupím další balení.
Verdikt: ANO

Be Beauty Care odličovací tampóny
Těchto tampónků mám doma momentálně gigantickou zásobu, protože byly za výhodnou cenu. Kupuji je v polské Biedronce. Vyhovuje mi jejich struktura a to, že jsou pevné a necuckují.
Verdikt: ANO



Astrid vyživující krém na ruce
Tento krém je pro mě velice milým překvapením. Stojí pár korun a přitom tak skvěle vyživuje, mnohem lépe než dražší produkty. Suché ruce zvláční, ale přitom na nich nezanechá mastný film, a navíc příjemně voní. Určitě si ho zase koupím.
Verdikt: ANO

Promise zubní pasta
Ve chválení budu pokračovat i u této pasty. Aby ne, když ji už používám tak patnáct let. :-) Kupujeme ji stále dokola a myslím, že ještě minimálně další patnáct let tomu nebude jinak.
Verdikt: ANO

Bione krémová vlasová maska Keratin + Kofein
Už ani nedokážu spočítat kolikátá spotřebovaná vlasová maska to je. Moc mi vyhovuje, dělá krásně lesklé a zdravé vlasy a nezruinuje Vaši peněženku, protože ji pořídíte za cenu kolem 80 Kč. Což je super za 260 ml opravdu účinného produktu.
Verdikt: ANO

Ziaja kozí tělové mléko
Snad mi to věříte, ale i tento produkt musím vychválit. Holt se v tomto článku sešly samé kosmetické hvězdy. Díky tomuto tělovému mléku bude Vaše pokožka dokonale vyživená, hebká na dotek a příjemně provoněná jemnou krémovou vůní. Praktické je také pumpičkové balení, díky kterému si nadávkujete přesně tolik produktu, kolik potřebujete a navíc si neupatláte balení.
Verdikt: ANO



Alverde sprchový gel Grep a bambus
Příliš neholduji citrusovým parfemacím u sprcháčů, protože občas potom produkty voní jako přípravky na toaletu. Což naštěstí nebyl případ tohoto sprchového gelu, který voněl jako grepový džus. Ale příště raději sáhnu po jiné vonné variantě.
Verdikt: NE

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Jablko & skořice
Jéje, to byla vůně, přesně jako jablečný závin. Obecně mám tuto řadu Aroma Ritual velice ráda a některé sprcháče jsou mými stálicemi. Tento skořicovojablečný se k nim nově také řadí, hlavně v podzimních a zimních měsících se k němu budu ráda vracet.
Verdikt: ANO

Hipp přípravek do koupele
Ne, nejedná se o recenzi na produkt dětské kosmetiky, kterou Kubík používá, ani nezavádím novou rubriku "Kubíkovo spotřebováno". :-) Produkt se tady objevuje proto, že jsem ho používala já sama. Původně ho dostal Kubík, ale vzhledem k tomu, že se snažím používat na něj čistě přírodní produkty, tak jsem ho nakonec dopotřebovala na sebe. Nedávala jsem si ho sice jako přísadu do koupele, k čemuž je určen, ale používala jsem ho jako sprchový gel. Přípravek měl jemnou krémovou parfemaci, takovou miminkovskou, a byl ke kůži velmi šetrný.
Verdikt: NE

Balea gel na holení Pink Grapefruit
Moje stálice, akorát střídám různé parfemace. Tento grepový holící gel moc pěkně voněl, parfemace byla taková povzbuzující. Za málo peněz hodně muziky.
Verdikt: ANO


Jak to máte se zubní pastou? Taky když si nějakou oblíbíte, tak ji pak používáte stále dokola? A nebo zkoušíte pořád nové produkty?



2 komentáře:

  1. Dermacol sprcháč jablko a skořice jsem zkoušela, ale jablko tam moc cítit není, co se týče pasty, pokud není vyloženě chuťově hnusná, je mi to asi jedno, ale ráda zkouším nové věci :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  2. Odlakovač jsem si nově pořídila také a jsem s ním spokojená. Za mě také ano! :) Gel na holení jsem kdysi měla stejný a za mě velký palec hore.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat