pátek 16. března 2018

Spotřebované produkty: Únor

V lednu to bylo 5 vypotřebovaných produktů, za únor tady máme 7 prázdných obalů. Doufám, že i nadále to půjde vzestupnou tendencí a já se stále budu zbavovat více produktů a méně nakupovat, až dospěji do fáze, kdy moje skříň s nasyslenými produkty bude poloprázdná. :-)


Lavera Glossy Lips lesk na rty s bambuckým máslem
Lesky na rty jsou položkou, která se u mě příliš často nenachází. Tento byl z nějakého beauty boxu a doma jsem ho měla opravdu dlouho. Používala jsem ho místo balzámu na rty a s jeho hojivými účinky jsem byla velice spokojená. Bonusem je, že se jednalo o přírodní kosmetiku. 
Verdikt: ANO

Clean & Clear povzbuzující čistící emulze Morning Energy
Produkt, který už používám určitě více jak pět let a stále se k němu vracím. Není to teda nic moc přírodního, gel je nadupaný parabeny a dalšími škodlivými látkami, ale ten efekt po vyčištění na pleti je fakt boží. Stále dojíždím zásoby, ale v budoucnu chci volit něco přírodního. Pokud vás zajímá více o tomto produktu, tak šup na tuto recenzi.
Verdikt: ANO

Astrid micelární voda
Produkty této české značky mám moc ráda, výjimkou nebyla ani tato micelárka, kterou jsem obdržela v rámci testování. Tato byla konkrétně určená na suchou a citlivou pleť, kterou sice nemám, ale i tak mi vyhovovala. Byla k pleti velice šetrná, nedráždila jí, neštípala v očích. Obsahovala extrakt z bavlníku, D-panthenol a moc příjemně voněla. 
Verdikt: ANO

Be Beauty Care odličovací tampóny
Tyto tampónky jsou z polského supermarketu Biedronka, kam jezdíme na nákupy. Poměrně nedávno jsem tam narazila i na tyto 100% bavlněné odličovací tampóny, které jsou naprosto skvělé. Jsou pevné, ale přitom velice jemné k pleti a z jedné strany jsou strukturované a prošité. Lepší jsem neměla a navíc jsou za super cenu. Prodávají se v balíku po třech baleních, celkem tedy 360 kusů a pokud si to dobře pamatuji, tak za to balení jsem dala v přepočtu něco kolem 50 Kč!
Verdikt: ANO




Nuxe Prodigieux parfém
Tento 1,5 ml vzoreček vůně jsem dostala k proslulému Nuxe suchého oleji a parfém má právě vonět stejně jako jejich olej. Jako upřímně, nic z čeho bych si sedla na zadek, spíš naopak. Vůni jsem nosila v kabelce jako pohotovostní vůni, ale používala jsem jí docela nerada a fakt jen v krajní nouzi. Mě to prostě nevoní a ani nejsem jediná, vždy, když jsem se tím šplíchla, tak se manžel ptal, co to je za smrad. :-D Takže ne, ne, ne!
Verdikt: NE

Biopha Organic gel pro intimní hygienu
Naprostá topka v intimní péči, ten produkt mě prostě baví. Baví mě, že je to přírodní a organický produkt, baví mě ta vůně "nevůně", baví mě to jednoduché balení a dávkování. Už mám doma pěknou zásobu, protože teď ho mají v Dm drogerii ve výprodeji jen za 89 Kč místo původních tuším 129 Kč. Akorát to vypadá, že se doprodává a stahuje z prodeje. :-( Proč?
Verdikt: ANO

Alverde sprchový gel Granátové jablko & zázvor
Sprcháč jsem si už koupila opakovaně a určitě ho budu kupovat i nadále. Ta parfemace je tak dokonalá a jedinečná, strašně mi připomíná nějakou letní ovocnou limonádu říznutou zázvorem. Opravdu specifická vůně.
Verdikt: ANO



Pro dnešek vše. Mějte fajn den a budu se na vás těšit u dalšího článku.


3 komentáře:

  1. Taky se snažím spotřebovávát, nejčastěji to jsou sprcháče , šampony a pěny a soli do koupele , no a ze skin care naposledy hyaluronové sérum od Renovality :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Katie, hodně jsi mě teď nalákala na tu povzbuzující čistící emulzi od značky Clean & Clear :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Astrid micelarka je ta nejlepší micelarka, kterou jsem kdy měla. Je úžasná. Odlici i vodeodolny makeup, rtěnky.. Všechno

    OdpovědětVymazat