pondělí 26. února 2018

Lednoví oblíbenci

Několik let tady na blogu vycházely články věnující se měsíčním oblíbencům. S příchodem dítěte a přibývajícími roky, kdy tento blog píšu, mě tyto články přestávaly bavit. Z pravidelných měsíčních beauty oblíbenců se stávali oblíbenci podle probíhajícího ročního období. Ale řeknu vám, pořád vybírat oblíbené produkty za nějakou dobu, když používám téměř stejné produkty a občas si pořídím něco nového, je těžké a pro vás asi stejně nezajímavé. A tak jsem se rozhodla, že místo měsíčních oblíbenců z kosmetického světa, vám vždy ukážu pár oblíbených produktů různého charakteru. Ať už půjde o kosmetiku, potraviny, knížky, dětské hračky či něco jiného. Na tento koncept se těším, tak doufám, že vás bude bavit stejně jako mě tyto články vytvářet.


A Cup of Style motivační diář
S novým rokem jsem začala používat i nový diář. Už loni jsem po diáři od holek pokukovala, ale nakonec jsem dala přednost Dolleru. A tak jsem se rozhodla, že letos si pořídím právě ACOS motivační diář. A udělala jsem dobře. S Dollerem jsem se nějak nedokázala sžít (chystám na něj recenzi), což se o tomto diáři nedá říct. Co mi strašně vyhovuje, tak je měsíční přehled, kdy na dvojstraně vidím, co vše mě v daný měsíc čeká. Taky chválím vodorovné "chlívečky" na dané dny, více mi to vyhovuje, než když je daný den ve sloupcovém formátu. Perfektní jsou okénka na poznámky, to do listy... A mohla bych pokračovat. Jako bonus se holky každý měsíc věnují nějakému tématu, které vás má motivovat, přimět k nějaké aktivitě atd. Také barevné provedení se mi moc líbí. Super práce, Acosky!






Lidl kávovar Silver Crest
Káva patří k mému životu. Ani ji nepiju pro její povzbuzující účinky, protože na mě prostě kofein nezabírá, ale spíše pro její chuť. Miluju okamžiky, kdy syn po obědě spí, já si uvařím kávu a relaxuji. Popíjím a u toho si čtu knihu, koukám na televizi, učím se angličtinu nebo pracuji na počítači. Už v minulosti jsme měli doma Silver Crest kávovar, který dělal pouze espresso a měl trysku na zpěňování mléka. Tento má napěnovač mléka, umí espresso, cappuccino a latte. Kávovar mi koupil manžel k Vánocům a jsme s ním moc spokojení, už si bez něj náš život ani nedokážeme představit. Kávu si doma sami meleme v elektrickém mlýnku, který máme taky z Lidlu, a když si dáme kávu mimo domov, tak už nám ani nechutná. Ta naše doma připravená je prostě nejlepší.



Palmer´s Cocoa Butter Formula vyživující tělové máslo
Je to ten nejvýživnější krém, který doma máme. Teď v zimě mě trápí suché ruce a paty na nohou a tento produkt si s nimi skvěle poradí. Akorát je tak mastný, že jej používám pouze večer před spaním. O produktu jsem psala například v této recenzi.



Melissa & Dough deska se zámky
Jeden z Kubíčkových vánočních dárků. Na tuto montessori vychytávku mě přivedla kamarádka, jejíž syn desku dostal k prvním narozeninám. Kubíček si s ní totiž hrál téměř celou oslavu narozenin. :-) A mě se taky moc líbila. Na desce je celkem šest okének, každé má jiný typ zámku. Když se otevřou okenice, tak se pod nimi nachází kresby zvířátek v počtu podle číslice na domečku. Deska je poměrně drahá, Kubíkova babička jí kupovala za 750 Kč, ale investice se opravdu vyplatila, Kubík si s ní strašně rád hraje, klidně u ní vydrží i více jak půl hodiny. A věřím, že jí ještě dlouho budeme využívat, Kubík se s ní může učit i počítat, poznávat barvy...







Doufám, že se Vám nový formát článku líbil. A jak tak koukám, tak za chvíli abych vydala únorové oblíbence. :-)

2 komentáře:

  1. Ty jo, ten kavovar je fakt z Lidlu? Ten bych fakt potřebovala.vypada parádně. Ja si pořídila klasický kavovar na kapsle, ale umi jen prekapat kávu, takže bych potřebovala nejaky lepsi 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Diář od holek mám už druhým rokem a těžko bych hledala lepší, vyhovuje mi snad naprosto ve všem, jen bych ještě zvýraznila státní svátky, ale to je takový detail :) Káva vypadá opravdu luxusně, nenapadlo by mě, že v Lidlu bude k sehnání takový kvalitní kávovar.

    OdpovědětVymazat