pondělí 12. června 2017

Elseve Extraordinary Clay

Před pár dny jsem se dostala na dno poslednímu produktu od L´Oréal Paris z řady Extraordinary Clay, který jsem měla doma. Myslím si, že tedy nastal ten správný čas na recenzi produktů z této řady, která je určená na rychle se mastící vlasy.


Celkem jsem používala tři produkty a to šampon, balzám a masku na vlasy. Všechny produkty obsahují tři blahodárné jíly, které mají zajistit čisté, lesklé a hydratované vlasy. A to byl ten hlavní důvod, proč jsem si řadu pořídila. Trápí mě totiž rychle se mastící kořínky, ale přitom sušší délky vlasů. A splnily produkty to, co slíbily? 


Prvním krokem při mytí vlasů bylo nanesení čistící vlasové masky. Přiznávám, že mi asi tři mytí trvalo, než jsem zjistila, že se maska nanáší před použitím šamponu a ne jako závěrečný krok. Není to totiž klasická vlasová maska, která má po umytí vlasům dodat lesk a výživu, ale maska čistící. Jejím úkolem je do sebe absorbovat veškerou nadbytečnou mastnotu a nečistoty z pokožky hlavy. Maska se aplikuje přímo na vlasovou pokožku, důkladně se do ní vmasíruje a nechá působit po dobu až 10 minut. Poté ji spláchnete a pokračujete aplikací očisťujícího šamponu. Závěrečným krokem je nanesení očisťujícího balzámu na vlasy. Aplikuje se do délek a konečků vlasů, nechá se působit 2-3 minuty a poté se opláchne. 

Po aplikaci jsou vlasy krásně lesklé, mají svěží vzhled. Díky používání všech třech produktů se mi prodloužil interval mezi mytím vlasů o jeden den. Bonusem bylo to, že vlasy krásně voněly, já osobně bych parfemaci pasovala do kategorie květinově pudrových vůní.

Cena produktů za kus se pohybuje v rozmezí 90 - 130 Kč, což je přijatelná cena. Já jsem s touto řadou byla spokojená a nebránila bych se její opětovné koupi.


Zkoušely jste tuto řadu?

2 komentáře:

  1. Katie a je ten šampon čirý nebo mléčný. Řada mě docela láká ale mléčné šampony mi nedělají moc dobře.....

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, tak to jsi mě teď zaskočila. Šampon už mám spotřebovaný, tudíž obal už doma nemám. Stoprocentně si sice nejsem jistá, ale byl podle mě mléčný.

    OdpovědětVymazat