čtvrtek 8. prosince 2016

Spotřebované produkty: Listopad

Je to až šílené, jak to letí, už jen necelý měsíc a máme za sebou další rok! S dalším měsícem za zády vám přináším spotřebované produkty. Za listopad se mi podařilo spotřebovat pouze 8 produktů. Já vím, nic moc, ale i to se počítá.


Farmona Tutti Frutti cukrový tělový peeling Broskev&Mango
S peelingem jsem byla velmi spokojená, pěkně ovocně voněl, obrušoval tak akorát a vůbec pokožku nevysušoval. A navíc stál jen pár korun. Více si o něm můžete přečíst v této recenzi.
Verdikt: ANO

Gillette Satin Care gel na holení Vanilla Dream
Jak víte, tak léta si pravidelně kupuji holící gely od Balea, protože jsou levné, dobré a mají pěkné obaly. Po delší době jsem udělala výjimku a pořídila si právě tento gel od Gillette. Byla jsem s ním velmi spokojená, protože ho stačilo opravdu maličko, gel hodně nabyde na objemu, takže ho zas tak rychle nespotřebujete. Mě vydržel více jak tři měsíce! I když je gel dražší než zmiňovaná Balea, tak se jeho koupě opravdu vyplatí. A taky moc pěkně voněl po vanilce, doslova vanilkový sen, jak sám název gelu hovoří.
Verdikt: ANO

Hipp Mama Sanft tělový olej
Je to už mé druhé spotřebované balení a klidně bych si pořídila další, nebýt mých zásob tělových mazadel, které musím spotřebovat. Olej je určen k ošetření pokožky v těhotenství a po porodu. Byl velmi příjemný a měl krásnou jemnou parfemaci.
Verdikt: ANO


Ziaja okurkové čistící mléko
Na pleťová mléka příliš nejsem, ale dámy, tohle bylo vážně pecka. Z fleku bych si pořídila další lahvičku, protože ta parfemace byla neuvěřitelná.
Verdikt: ANO

Jarischův roztok
Super vychytávka, kterou nahrazuji pleťové vody a tonika. Je podstatně levnější a pleť mám po ní hezčí. Opakovaně si ji kupuji už spoustu let a došla jsem k názoru, že až dopotřebuji zásoby pleťových vod, tak už budu nejspíš kupovat jen ji. Psala jsem o něm například v tomto článku.
Verdikt: ANO


Korres denní krém Magnolia Bark
Vzoreček krému určeného na první vrásky, který mi vystačil asi na týden používání. Ale vůbec mě nepřesvědčil o nákupu plného balení, protože už jen ta vůně mi byla nepříjemná, moc výrazná a příliš květinová.
Verdikt: NE

Palmer´s Cocoa Butter Formula balzám na rty
Moje stálice, už ani nepočítám, kolikáté to je balení. Je ultra hydratační, na rtech příjemný a pěkně voní. Za mě je to nejlepší balzám na rty, více zde.
Verdikt: ANO

Missha M Perfect Cover BB Cream
Další má stálice a za mě to nejlepší bíbíčko na trhu. Používám jej hlavně v zimních měsících, protože je docela hutný a pokožku zvláčňuje. Toto je minibalení, ale už mám doma další plné a jsem tak připravená na zimu. Samostatná recenze se na blogu objevila tady.
Verdikt: ANO

Miss Sporty Fabulous Lash mascara
S řasenkami od Miss Sporty jsem spokojená, tato nebyla výjimkou. Dělala pěkné řasy, neslepovala je a měla zajímavý zužující se kartáček, díky kterému jsem se dostala i k těm nejmenším řasám.
Verdikt: ANO


Tak a to bylo pro dnešek vše. Budu ráda, pokud mi v komentářích dáte vědět, jestli s některým z těchto produktů máte taky zkušenost a nebo třeba kolik jste toho spotřebovaly vy. Pěkný večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat