pátek 12. srpna 2016

Dermacol Neon Pink

Kdybych dostala otázku, který lak je mým nejoblíbenějším během letních dní, tak mám jednoznačnou odpověď. Byl by to neonový lak na nehty od Dermacolu v odstínu 03 Neon Pink.



V létě prakticky žádný jiný lak na lakování nehtů na nohou nepoužívám a na rukou jej vlastně taky nosím téměř permanentně, občas jej vystřídá nějaká jiná letní barvička. Baví mě ten kontrast opálené pokožky a křiklavě růžové barvy. 


Lak má pouze 5 ml balení, což beru jako velkou výhodu. Jednak je skladný, vejde se do každé cestovní kosmetické taštičky a nehrozí, že by mi vyschnul. Jediným mínusem je, že lak má tenký štěteček, takže musíte udělat více tahů, než nehet pokryjete souvislou vrstvou laku. Já osobně mám raději ty široké, kdy vám stačí jediný tah na rozprostření laku po celé ploše nehtu.


Pro dokonalý jednolitý a sytý odstín je potřeba nanést minimálně dvě vrstvy laku, já opět barevný lak na závěr přetírám top sealerem od Essence, aby byla manikúra lesklá a vydržela bez poškození několik dní. Takto mi nehty vydrží klidně i týden krásné a bez porušení. 


Lak jsem si tak oblíbila, že jej už používám druhou sezónu, dokonce se objevil i v Kosmetice roku 2015. Cena laku se pohybuje kolem 40 Kč.


A jaký je váš nejoblíbenější letní lak na nehty?

4 komentáře:

  1. Neon pink mam tiez, je krasny, na leto idealny :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si koupila žlutou a ta teda nic moc. Růžový odstín ale vypadá na fotkách moc hezky.

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasná barvička, ta mi v mé sbírce chybí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zářivku od Color Club, taky takováhle růžová :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat