neděle 5. dubna 2015

Spotřebováno: Březen

Tak a už máme za sebou první čtvrtinu roku 2015, toto letí. Březen byl pro mě náročný, protože jsem jako každý rok nechávala na poslední chvíli podání daňového přiznání, ale už je odevzdané, mě spadl kámen ze srdce a zase je více prostoru na psaní článků na blog:-)



Spotřeba za březen nic moc, velkou část tvořily vzorečková balení produktů, kterých mám doma požehnaně, takže bylo potřeba se zaměřit i na ně, protože i ty mají nějakou dobu trvanlivosti, že. Minulý měsíc mi došel make-up a zatím nemám doma žádný pořádný, který by splňoval všechny moje náročné požadavky, tak jsem to vyřešila tak, že než si nějaký pořídím, tak spotřebovávám vzorečky. Třeba se mezi nimi najde TEN make-up. Pokud máte tip na nějaký skvělý MU, tak dejte vědět do komentářů.



1. Bione Tekuté vlasy
Je to mé druhé spotřebované balení a už mám doma další. Tento produkt mě asi nikdy neomrzí. Právem si zasloužil ocenění Kosmetika roku 2014. Vlasy se s ním dobře rozčesávají, jsou lesklé, zdravé a i tu vůni jsem si po čase zamilovala.

2. Bione Regenerační šampon Keratin
I tento produkt obsahuje keratinový hydrolyzát z ovčí vlny, který si s mými vlasy velice rozumí a dělá je hebké, lesklé, poddajné a zdravé. Ze stejné řady jsem zkoušela kromě spreje a šamponu i kondicionér. S produkty jsem byla velice spokojená a určitě si je zase někdy koupím znova.

3. Lactacyd intimní gel
Kupuju si stejný už roky a nemám k němu žádné výhrady. Snad jen k balení, ale to jsem si přizpůsobila a našroubovala na něj pumpičku, aby dávkování bylo snadnější.



4. Alverde tělové máslo 
Přiznám se, že už ani nevím, o jakou parfemaci se jednalo, ale podle obrázku asi čokoláda s brusinkou? Ale co vím jistě, tak mi z tria másel vonělo nejméně, i když jsem si po čase na tu vůni zvykla. Co se týče konzistence, tak k té nemám žádné připomínky. Tyto másla beru jako příjemné zpestření zaběhlé krémovací rutiny, do které neodmyslitelně patří Bioderma Atoderm krém a teď nově Palmer´s Cocoa Butter Formula.

5. Essence ochranný  balzám na ruce Cookies&Almond
Tyto krémy z limitky si každý rok nenechám uniknout, protože jsou opravdu povedené. Tento jemně voněl po marcipánu, poradil si se suchou pokožkou rukou. Už mám na nočním stolku další, v jiné variantě.

6. Balea čistící pleťové náplasti
Je to již několikáté spotřebované balení a určitě si je zase koupím. Opravdu fungují a nezruinují vaši peněženku.

7. Promise zubní pasta
O té jste na blogu už taky četly nespočetněkrát, kupujeme ji pravidelně. I když v poslední době jí šlapou na paty Himalaya zubní pasty.




8. Maybelline SuperStay Better Skin make-up
Měla jsem možnost tento novinkový make-up vyzkoušet ze vzorečků a musím říct, že si mě docela získal a uvažuji nad koupí plného balení. I když ještě stále nejsem přesvědčena o tom, že to je TEN make-up a jestli nemám koupit raději léty prověřený Max Factor.

9.+10.+11.+12. SKIN79 BB Creams
Bíbíčka této značky si mě teda vůbec nezískala. To růžové bylo snad nejhorší, ostatní nenadchla, jediné, které za něco stálo tak bylo The Premier Gold BB Cream, které je určeno pro zralou pleť. Za mě teda ne, mezi bíbíčky u mě vede na plné čáře Missha.

13. L´Oréal Nutri Gold Extraordinary Oil Face
Tento pleťový olej mě oslnil pouze svojí parfemací, ale tím to skončilo. Přišlo mi, že se do pleti vůbec nevsakoval, pokožka byla po nanesení mastná, mé pleti to nic nedalo.


To by bylo pro dnešek vše. Užívejte zbytek neděle.
Pa

6 komentářů:

  1. Celkem dost mě zaujaly Bione produkty. Nevypadají vůbec zle :). Já osobně mám ale třeba s Baleou celkem blbé zkušenosti. Mojí pleti vůbec nesedne. Když jsem ji zkoušela, tak mi zrudl celý obličej asi na hodinu :-D

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě naopak Alverde brusinka voněla úžasně a Essence krémy mám také ráda :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. tie krémy na ruky od Essence sú moja topka, tá vôňa je dokonalá! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Mně třeba ty Balea pásky moc nevyhovují, ale očividně jsem výjimka, protože jsou pořád vyprodané :D Essence krémy miluju <3

    www.slecnazrzava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup Better skin jsem si pořídila celkem nedávno a jsem s ním jako fakt spokojená. Hlavně s perfektně sedícím odstínem. Navíc se ani nemusí moc pudrovat, protože je dost matná:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetiku Bione už jsem po tvých recenzích hledala v drogeriích a nesehnala jsem.:) tak snad se mi poštěstí.:)

    OdpovědětVymazat