pondělí 9. března 2015

Nákupy a novinky: Únor

Krásné pondělí, dámy. Dnes pokračujeme v pravidelném měsíčním reportu, kdy Vám ukazuji kosmetické novinky, které se během daného měsíce zabydlely v mé kosmetické výbavě.


Po dlouhé době jsem neodolala Essence kosmetice a koupila si pár věcí a to převážně z limitované kolekce I love nude. Konkrétně jde o dva laky na nehty a oční stíny. Laky mám v odstínu 07 Hope for love a 03 I´m lost in you. Zatím jsem s nimi teda neměla nalakované nehty, jen  jsem je zkoušela a ten fialovočervený mi nesluší, takže jej asi pošlu dál. Oční stíny v odstínu 02 Cake pop mají pěkný odstín jen na pohled, jinak pigmentace příšerná, že já se nepoučím a už prostě levné stíny nekoupím. Ale je pravda, že růžový stín žádný doma nemám, tak jej možná vezmu na milost a nechám si jej pro příležitostné použití. Potom mě zlákala paletka na úpravu obočí How to make brows, wow, která obsahuje tři odstíny stínů na obočí, rozjasňovač, minipinzetu, aplikátor a velké zrcátko. Nevím, jestli jsem se s koupí příliš neunáhlila, protože paletka je sice pěkná, ale ne příliš skladná. Šminky mám v koupelně v praktickém stojánku, do kterého se mi vleze i aktuální sada na obočí od Catrice, což se o této Essence nedá říct. Ještě uvidím, jestli jí nepodaruju nějakou z kamarádek. Takže Essence nákupy byly více méně unáhlené a vyhozené peníze, že já se nepoučím. No a pak tu máme dvě věci, které jsem potřebovala jako sůl a to nový papírový pilníček a top coat od Essence, který je úžasný a už to bude mé třetí balení.



 Bylo potřeba dokoupit odličovací tampónky. U těchto produktů příliš neexperimentuji a více méně stále nakupuju tyto Lilibe z Rossmanna, protože jsou levné, mají měkký povrch a necuckují. Oblíbila jsem si ty ve variantě maxi, které používám spíše večer, protože na odlíčení očí, pleti a dočištění jich spotřebuji více, ráno si na dočištění vystačím s těmi menšími. No a pak jsem byla nucená si narychlo koupit nějakou bázi pod oční stíny, zvolila jsem tuto od Essence. Už ji používám a není zas tak špatná, ale na moji oblíbenou od e.l.f. nemá. Jsem ochotná do báze i více investovat, takže pokud mi dáte tip na nějakého "držáka", tak budu ráda.



Šumivou bombu jsem dostala od bývalé kolegyně z práce, když odcházela do důchodu. Pak tu máme nákup z dm drogerie. O Balea holícím gelu jsem psala už v únorových oblíbencích a pak tu mám další lak od Rimmelu v odstínu 430 Coralicious a krém na ruce od Dermacolu, který sice není příliš výživný, ale má božskou sladkou parfemaci, voní jako ovocné bonbóny.



Neodolala jsem nové Marianne, ke které je nyní dárek v podobě Eucerin micelárky. Zatím jsem ji jen párkrát vyzkoušela a prozatím super. Od Eucerinu jsem už v minulosti nějaké produkty měla a vždy jsem byla spokojená, takže od této micelárky očekávám to stejné.



Dostala se ke mě tato vůně Adidas by Jeremy Scott, na kterou v nejbližších dnech plánuji na blogu recenzi. Jde o unisexovou vůni, která má nejen originální flakonek, ale co je hlavní, tak sama o sobě je jedinečná.

 

I tyto produkty jsem dostala v rámci spolupráce. Moc na drogérkové vůně nejsem a od Playboye bych si nikdy sama od sebe nic nekoupila, ale musím uznat, že tato řada s kokosem mi fakt voní. Ta toaletka se jim opravdu moc povedla, určitě ji v drogérii vyzkoušejte. Recenze bude brzy.


Tak, to byly moje nákupy a novinky za měsíc únor a už teď, z kraje března, můžu prozradit, že březen na tom nebude o nic lépe, protože jsem se docela rozšoupla při Avon objednávce. :-) Mějte pěkný den!

5 komentářů:

  1. Přesně z důvodu skladnosti jsem si tu paletku na obočí nepořizovala :) ale vnitřek vypadá moc pěkně.

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém od Dermacolu mám tiež veľmi rada, presne kvôli jeho vôni a nádhernému obalu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie playboy produkty musia byť super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se posledně taky rozšoupla při Avon objednávce :D
    Tu šumivou bombu jsem kupovala příteli a vanu si užil :) Pěkné nákupy, mě by potěšila ta sada Playboy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat