neděle 15. února 2015

Spotřebováno: Leden

Krásný den, Vám všem. Omlouvám se Vám za delší odmlku, ale měla jsem teď toho opravdu hodně a na blog nezbýval vůbec čas a hlavně ani chuť. Ale jsem zpět v plné síle. A protože máme nějaké resty za leden, tak si hned dneska dáme lednové spotřebované produkty.


1. Korres rozjasňující a vyhlazující sérum
Měla jsem ho moc ráda, tu jeho parfemaci jsem milovala. Sérum mi vydrželo více než rok, stačilo ho opravdu maličko na celý obličej. Detailní recenzi si můžete přečíst zde.

2. Bel odličovací vatové tyčinky
Tyto tyčinky napuštěné odličovacím olejem jsou super vychytávkou na přetahy řasenkou. Moc jsem si je oblíbila a ráda bych si je koupila znova, ale prostě jsem na ně v poslední době nikde nenatrefila a nebo při návštěvě drogérie na ně zapomenu.

3. BeconfiDent bělící a vitaminizující zubní pasta
Vzhledem k ceně pasty jsem se snažila si jí opravdu šetřit, ale její čas už nadešel. Byla jsem s ní spokojená, nejvíc mě na ní bavilo, že po jejím použití byly zuby jakoby vyleštěné. Ale cena mi za pastu přijde přemrštěná. Recenze zde.

4. Bione čistící odličovací pleťové tonikum Exclusive
Bione kosmetiku jsem si moc oblíbila, se všemi produkty, co jsem od nich měla, jsem byla velice spokojená. Tonikum bylo bez silikonů, parabenů, obsahovalo koenzym Q10, kyselinu hyaluronovou, panthenol a další aktivní látky. Tonikum pleť krásně dočišťovalo a zároveň hydratovalo, určitě si znova koupím zase nějaké tonikum od této značky. I cenově jsou Bione produkty příznivé, toto tonikum má 255 ml a stálo mě 58 Kč.

5. Rexona Shower clean antiperspirant
Netřeba podrobnějšího komentáře, tento produkt si kupuju pravidelně a jen výjimečně jej v koupelně nahradí jiný deodorant, jsem s ním prostě spokojená.

6. Schwarzkopf Taft Shine lak na vlasy
Bylo to mé druhé balení tohoto laku a byl vážně skvělý. Neslepoval vlasy, ale přitom je fixoval a měl i příjemnou parfemaci. Recenze tady.

7. Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Irská káva
Pravidelní čtenáři ví, že Aroma Ritual sprcháče od Dermacolu mám ráda a prakticky se ničím jiným nemyju. I tento kávový jsem si oblíbila, do zimních dní byl jako stvořený.


 Mějte fajn neděli! 

2 komentáře:

  1. To serum od Korres mě zaujalo, až doplácám benefití, tak uvidím, jestli ho nezkusím :-) Jinak věci od Bione jsou super, dost jsem je používala. Teď už mám jen sice keratinový sprej na vlasy, ale až budu mít příležitost podívám se i po něčem jiném.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tuhle Rexonu jsem měla taky a voněla božsky :)
    Lak od Taftu mám taky a jsem spokojená, vlasy neslepuje a zafixuje
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat