neděle 4. ledna 2015

Oblíbená kosmetika: Prosinec

Krásný sobotní den všem! Plním další rest z loňského roku v podobě prosincových oblíbencích, kteří jsou z větší části tvořeni dekorativními produkty, což u mě není příliš obvyklé:-)


1. Carmex balzám na rty
Carmex balzámy na rty jsou podle mě totální špičkou mezi pečujími produkty na rty. Doma mám klasický, jahodový a tento višňový, všechny mám v tomto provedení, se kterým jsem spokojená, protože kelímkové balzámy nemám ráda, vadí mi do nich sahat prsty. Mám je ráda, protože opravdu léčí, poradí si s popraskanými rty.

2. Essence krém na ruce Cookies&Almond
Letošní zimní limitka krémů na ruce se Essence opravdu povedla. Krémy ruce hydratují a navíc krásně voní. Koupila jsem si všechny tři z limitky.

3. Maybelline oční linky Master precise
Moje první linky! Jsem s nimi velice spokojená, dobře se s nimi pracuje, dělají tenkou linku, která je sytá a vydrží celý den na svém místě.

4. Astor stíny v tužce 24 h Perfect Stay
Tyto stíny v tužce jsem si v poslední době velice oblíbila, až tak, že momentálně vystřídaly mé oblíbené tekuté stíny od Lambre, které doslova zbožňuji. Stíny mám v odstínu 100 Creamy Taupe a je to krásný bronzový odstín, který je takový nenápadný, nic okázalého a třpytkového. Stíny drží na víčkách celý den, neslévají se. Jsou dobře pigmentované, stačí víčko přejet jednou a odstín je intenzivní. Tím, že jsou máslové, tak se s nimi dobře pracuje a není potřeba příliš tlačit. Zvažuji, že si pořídím ještě další odstín.

5. Avon lak na nehty Gel Finish
Klasický červený odstín mi v mé sbírce laků opravdu chyběl. Tento je přesně podle mých představ, v poslední době si lakuji nehty jenom tímto lakem. Konkrétně je to odstín Roses are red a ve dvou vrstvách je naprosto dokonalý.


Užijte si pěkný zbytek víkendu!

4 komentáře:

  1. Mám stejný Carmex a přesně jak píšeš, je nejlepší! Mám v plánu si pořídit ještě jahodový a pak klasiku, ale v tomto provedení, taky nemám ráda kelímky.

    OdpovědětVymazat
  2. Carmex bych chtěla taky vyzkoušet :) gel lak od Avonu mám taky, mám tmavý odstín, který kryje krásně v 1 vrstvě, jen jsem čekala že výdrž bude delší, když normální lak z Avonu mi vydržel krásný na nehtech 5 dní, tento se mi už po 1-2 dnech začne oprýskávat
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Essence krém je výborný, pekne vonia a rýchlo sa vstrebáva.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Carmex se dívám již hodně dlouho, jsou na něj recenze snad všude. Takže vážně myslíš, že mám jít do něj ?:D
    Ten Avon lak má nádhernou barvu :) jak je to s jeho výdrží na nehtech ?:)
    Linky ani stíny moc nepoužívám, za to ten balzám je zlato!:)
    krásný blog, stávám e věrnou čtenářkou :)
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat