neděle 12. října 2014

Food diary

Osobně mám tyto články moc ráda, baví mě se dívat na ty dobroty, co si dopřáváte. :-) Sice u toho dostávám chuť na jídlo, ale tyto články mi přijdou inspirativní a dodávají mi chuť experimentovat v kuchyni. Prozradím, že teď budete častěji na blogu číst o jídle. Jednak mám v novém bytě větší kuchyň, lépe vybavenou, takže je větší prostor a hlavně chuť do vaření, a pak jsem se s kamarádkou/kolegyní z práce hecly a daly jsme se na zdravé stravování, takže bych Vás ráda informovala o tom, co jím, protože vím, že tyto články Vás baví. Dnes teda začneme randomem a příští týden si dáme první týdenní souhrn mého stravování a možná i nějaký recept.

výborné makrónky z ostravské cukrárny Zlatý časy

domácí tortilla s fazolemi a zeleninou

z úrody ze zahrádky - malinové smoothie a ledový rybízový čaj

maso na medu s mandlovými lupínky a teplá zelenina

rychlý třepací dort podle Ládi Hrušky :)

lollo biondo se sušenými rajčaty, strouhanou mrkví, krémovým balzamicem a knäckebrot

výborný malinový dort s tvarohem - dárek k narozeninám od budoucí tchýně

banánové smoothie a oříšková tyčinka

žebra na medu, salát a medovo-hořčičný dresing

bílý jogurt s ovesnými vločkami, banánem, kokos, arašídové máslo a Granko sirup

jsem na sebe pyšná, moje první brownies a všichni si ho chválili a chtěli recept :-)

 ratatouille


Užijte si zbytek víkendu a uvidíme se u příštího článku:-)

3 komentáře: