pondělí 9. června 2014

Puma Brasil Limited Edition

Krásný den všem! Dnes si dáme "navoněnou" recenzi, ve které bych Vám ráda představila dvě vůně od Pumy, které mi byly zaslány k testování. Puma vytvořila tuto limitovanou brazilskou edici u příležitosti 20. mistrovství světa ve fotbale. Flakony jsou laděny do národních barev Brazílie, parfémy jsou ovocně-květinové, voní létem. Jedná se o toaletní vody ve 40 ml balení.


Dámská verze v sobě kombinuje ovocné a květinové tóny. Vůně je ideální na léto, voní mi jako nějaký sladký koktejl. Při přičichnutí z ní cítím ananas, který ale vůbec neobsahuje :-D Ničím jiným se teď nevoním. Vždycky, když vůni použiji, tak mám lepší náladu, cítím se svěží a představuji si, že jsem někde na pláži a usrkávám ovocný koktejl:-) Je to letní optimistická vůně. A na to, že je to toaletka, tak má slušnou výdrž.
Hlava: bergamot, jablko
Srdce: magnólie, růže, fialka, frézie
Základ: santalové a cedrové dřevo


Pánská verze je více kořeněná, má typický nádech pánské vůně, ale přesto je svěží, ovocná. Přítel si vůni velmi oblíbil a ničím jiným se teď nevoní. Jak sám říká, vždycky, když se toaletkou nastříká, tak má pocit, že je už na dovolené:-) A prý mám na 100 % počítat s tím, že ji přibaluje s sebou do kufru k moři :-D
Hlava: bergamot, levandule, vodní tóny
Srdce: fialka, konvalinka
Základ: madagaskarská vanilka, bílé cedrové dřevo, tony pižma


Toaletní vody Puma Brasil Limited Edition seženete za cenu kolem 500 Kč v síti drogérií.

Už jste si očichali tyto limitky?

1 komentář:

  1. Podle toho, jak jsi tu dámskou popsala, tak to bude přesně něco pro mě. Budu ji muset zaběhnout "očuchat" :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/spotrebovano-kveten-2014.html

    OdpovědětVymazat