sobota 26. dubna 2014

Dermacol dárková sada Enja

Po delší odmlce jsem zpět v plné síle a přicházím za Vámi s novou recenzí, a to na dárkovou sadu Enja od Dermacolu, která obsahuje zpevňující tělový olej a zpevňující péči na dekolt a poprsí. Tuto sadu jsem dostala od e-shopu krasa.cz k testování. Hned na začátek musím říct, že tentokrát mě produkty k testování velice potěšily.


Zpevňující tělový olej je fakt pecka! Ta vůně nemá chybu, je naprosto úchvatná, taková citrusovo-sladká. Jedná se o směs olivového a avokádového oleje, která pokožku zpevňuje a intenzivně vyživuje. Obsahuje koenzym Q10, který podporuje obnovu buněk, posiluje kolagenová a elastinová vlákna a zlepšuje vzhled pokožky. I když se jedná o olej, tak po jeho aplikaci není pokožka vůbec umaštěná, dobře se vsakuje. A navíc kůži krásně provoní. I s balením jsem spokojená, je pumpičkové, což mi přijde u olejů praktičtější, lahvička pak není tak opatlaná jako u klasického otevíracího balení. Z boku obalu je průhledný proužek, takže vidíte, kolik produktu Vám ještě uvnitř lahvičky zbývá. Já jsem s tímto produktem velice spokojená, kůže je vyživená, olej nezanechává mastný film na kůži a jako bonus ji krásně provoní. Za sebe dávám plný počet bodů.


Druhým produktem ze setu je zpevňující péče na dekolt a poprsí, která si klade za cíl zvýšení elasticity pokožky a její zpevnění, působí jako prevence jejího ochabování. Obsahuje zelenou mořskou řasu, extrakt z dubu, černého bezu a tropického mandlovníku. Je to krém s lehkou konzistencí, parfemace je rovněž příjemná. Nemám ráda hutné krémy, které Vám ulepí dekolt, vyloženě to nesnáším. Tento krém má lehkou strukturu, takže jej ani na kůži necítím.


Oba produkty mi přijdou jako skvělá prevence proti striím, například pro těhotné maminky. Za sebe, push-up krém mě ani nenadchnul, ani neurazil, ten hodnotím celkem neutrálně. Ale co se týče tělového oleje, tak jsem z něj nadšená a nebránila bych se jeho opětovné koupi. Dermacol dárkovou sadu Enja zakoupíte na e-shopu krasa.cz za 299 Kč. A teď navíc do 15. května k nákupu Dermacol produktů minimálně za 129 Kč dostanete zdarma Antibakteriální tělovou emulze s olejem z australského čajovníku pro péči o problematickou pokožku celého těla se sklonem k akné. 

Užívejte volna! Pa:-)


1 komentář:

  1. ja take vyrobky sice nepouzivam ale mamina by sa potesila :)


    Pozyvam na giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat