úterý 4. března 2014

Taft Shine

Tak před rokem bych ani nehodila okem po nějakém tužidle či laku na vlasy. Své vlasy jsem prostě nechávala "žít", jediné, co jsem na ně používala byl šampon, občas kondicionér či nějaké sérum na konečky. Teď jsem "dospěla" a vlasům dávám víc, co se nejen péče týče, ale i stylingu. Vlasy se mi už tak moc nemastí a tak jim můžu dopřát i nějakou tu úpravu. Takže třeba takový lak na vlasy se stal už téměř každodenní součástí vlasové rutiny. Dnes bych Vám ráda představila tři produkty z řady Taft Shine, které dělají mé vlasy krásnějšími.



Taft Shine lak na vlasy 
Bez laku na vlasy si už svůj život nedokážu představit:-D Tento je zatím ten nejlepší, jaký jsem měla. Voní mi, což se o jiných lacích na vlasy nedá říct, ty některé mě dokonce dusí. Tento je ale jiný, má příjemnou vůni, která nedráždí. Co je ale hlavní, tak vlasy neslepuje, nejde vůbec poznat, že máte přelakovanou hřívu. A taky se dobře vyčesává. To, že jsem si už koupila další balení do zásoby svědčí o jeho kvalitách:)



Taft Shine pěnové tužidlo
Tužidlo nepoužívám zase tak často jako lak, ale je pravda, že když si jej už do vlasů dám a pak je vyfénuju, tak mám lví hřívu, vlasy jsou od kořínků pěkně nadzvednuté. Receptura přípravku Thermo-All-Around-Protection chrání vlasy před teplem při vysoušení, takže se tak neničí a nevysušují. Opět má příjemnou parfemaci jako výše zmíněný lak na vlasy.



Taft 7-Day Shine Booster
Tento produkt je pro mě ve vlasové péči naprostá novinka. Jedná se o krém, který se aplikuje na šamponem umyté a následně mírně vysušené vlasy, nanáší se na vlasy jako maska. Poté jej necháte cca 10 minut působit a pak přípravek vymyjete z vlasů. Opravdu, vlasy potom získají přirozený lesk, jejich barva je oživená. Určitě si jej zase pořídím.



Znáte řadu Taft Shine?

2 komentáře:

  1. taft na vlasy nič z toho nepouživam ja si väčšinou len umyjem vlasy a to je všetko .. tieto veci skor použiva moja mamina tak jej ich kupujem:)) ale inak si myslim že velky rozdiel medzi taft shine a taft neviem aky nazov ešte maju sa moc nelišia takže je to asi jedno všetko fixuje rovnako možno je niekde len zloženie ine:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém (masku) určitě vyzkouším a zaujal mě i ten lak na vlasy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/ootd-432014.html

    OdpovědětVymazat