neděle 16. února 2014

Objednávka z Parfums.cz

Ano, opět jsem se neubránila a objednala další radůstky z mého oblíbeného e-shopu parfums.cz.


Hlavním důvodem mé objednávky bylo naskladnění vlasového oleje od Moroccanoil, který jsem už delší dobu chtěla vyzkoušet. Kromě olejíčku jsme do virtuálního košíku přihodila ještě pár "drobností".



Bio kokosový olej od Saloosu. Je to již mé několikáté balení kokosáku od této značky. Měla jsem jak varianty parfémované, tak i tuto čistou. Ty voňavé neskutečně krásně voní, ale tento čistý má všestranné využití, můžete jej užívat i vnitřně. Kupovala jsem jej také kvůli Kattynce, v zimě jí jim mažu tlapičky :-) Letos se sice pořádná zima nedostavila, ale již párkrát jsem ho využila i na ošetření psích ťapiček, které tak nemají rády posypovou sůl. Dle mého názoru je to věc, která by neměla chybět v žádné domácnosti.



Další věc od mého oblíbeného Saloosu. Tuto novinku jsem chtěla vyzkoušet a protože mi už došel olejový peeling, tak jsem zkusila tento. Zvolila jsem variantu Růže, protože růžové produkty od Saloosu miluji díky jejich parfemaci. Peeling je super, ostatně jako všechny jejich produkty:-)



Jo, přiznám se, tuto duo tužku/oční stíny v tužce jsem vůbec nepotřebovala, ale cena byla tak lákavá, že jsem jí prostě vzala. Zatím jsem jí nestihla moc otestovat, ale odstíny jsou pěkně syté, měkké. V balení bylo také ořezávátko. Na to, že se jedná o italskou, cenově dražší dekorativní kosmetiku, tak produkt stál pouhých 139 Kč.



Uniq One Care regenerační vlasová kúra v minibalení, vzala jsem jej jen na zkoušku. Zatím jsem produkt použila jen jednou, takže nemůžu dělat žádné závěry. Vlastně si ani žádné posouzení účinků tohoto produktu, vzhledem k velikosti balení, neslibuji. Spíš jsem ho koupila z praktických důvodů, toto malé balení bude super na cesty. Voní po kokosu a vanilce.



No a na závěr hlavní hrdina tohoto článku. Jedná se o malé, 25 ml balení, ale i toto Vám vydrží dlouho. Olej je velice hustý a stačí ho opravdu malinko. Poněkud nešťastné je balení, které nemá žádnou pumpičku, takže si olejíček musíte prostě vylít do dlaní. S obsahem produktu jsem ale spokojená, vlasy jsou po použití krásně lesklé a hebké. Olejíček používám převážně jen na suché konečky vlasů. Určitě v budoucnu čekejte na blogu podrobnou recenzi.


A co jste si Vy v poslední době koupily pěkného?

5 komentářů:

  1. Skvělé produkty :) Minimálně ten olej by se mi hodil!

    OdpovědětVymazat
  2. Parfums.sk má na moju peňaženku devastačné účinky...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říci, že ta tužka od značky Diego Dalla Palma mě tedy nadchla a musím si jí pořídit také, moc děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. kokosový olej taky moc ráda používám! Občas na suché ruce, pleť... ale také se mi v tomhle počasí osvědčil na konečky vlasů :) Moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat