pondělí 28. října 2013

Pražské kosmetické nákupy

Téměř polovinu září jsem trávila na dalších školeních v Praze a to bych nebyla já, kdybych nenakupovala převážně kosmetiku. Abych neměla černé svědomí, tak jsem se vždy vymluvila na to, že tyhle značky u nás na Severní Moravě neseženu:)


The Body Shop jsem během minulého měsíce navštívila dvakrát. Značku znám, ale nikdy jsem od ní nic nevlastnila, k mému prvnímu nákupu mě přivedla recenze Mily de Illusoire na odličovací máslo. Odličovacími přípravky jsem doslova posedlá a ráda zkouším nové a žádné odličovací máslo jsem do té doby nevyzkoušela. Takže cíl nákupu byl jasný. V prodejně Na Příkopě byla velice milá slečna prodavačka, se kterou a ještě s jednou zákaznicí jsem si povídala dobrou půl hodinu. Kéž by všechny prodavačky byly tak přátelské. Upozornila mě na zrovna probíhající akci, kdy k nákupu banánového šamponu byl zdarma kondicionér stejné parfemace. Produkty mi moc voněly, takže jsem vzala i je s tím, že pokud mi budou vyhovovat, tak se příští týden opět zastavím a koupím další do zásoby. Mimochodem milá slečna prodavačka mi k nákupu přibalila 6 vzorečků nového parfému a to se taky jen tak nevidí:-) Ano, produkty krásně voní, mám po nich hřívu jako lev, ale na mé rychle se mastící kořínky vlasů nezabírají. Vzhledem k mým zásobám jsem se rozhodla další nekupovat. Ale pro co jsem se musela vrátit, tak to bylo rozhodně odličovací máslo. Fakt pecka. Brilantně odlíčí i voděodolnou řasenku a neštípe v očích. Buďte si jisté, že o tomto produktu u mě na blogu ještě uslyšíte. Odličovací máslo stálo 320 Kč, banánový šampon spolu s kondicionérem v akci tuším 160 Kč.



No, tento produkt jsem si mohla klidně koupit v nějaké místní lékárně, ale tak když už jsem si na něj vzpomněla během brouzdání pražskými obchody, tak jsem jej koupila. Jedná se o roztok proti svědění vlasové pokožky od Ducray. Většina šamponů mi dráždí vlasovou pokožku, která mě pak hrozně svědí, o tomto produktu jsem četla v nějakém časopise a tak jsem se rozhodla jej vyzkoušet. Zatím jsem jej použila pouze jednou, ale zdá se být fajn. Lze jej aplikovat na suché či mokré vlasy. Ducray Squanorm stál 299 Kč.



Když jsem tak jednoho odpoledne šla ze školení na firemní ubytovnu a vzala jsem to vedlejší ulicí, ať se podívám trošku po okolí, tak jsem narazila na firemní prodejnu Salvus. Byla jsem moc ráda, protože jsem od nich chtěla vyzkoušet Hydra sprej. Takže večer jsem pak brouzdala po jejich e-shopu, abych si mohla vybrat nějaké další produkty a zajít si tak pro ně přímo do prodejny a ušetřit za poštovné:-) Takže kromě Multi Hydra spreje (velké balení za 155 Kč) jsem také koupila parafín na ruce (malé balení za 116 Kč) a sérum proti vráskám (180 Kč) pro mamču a konopné mýdlo pro přítele (30 Kč).



Největší radost mám z nákupu produktů z řady Wild Rose od Korres. Butik Korres jsem během školení navštívila několikrát a vždy si příjemně popovídala s paní prodavačkou, která mi uvařila čaj a vždy mě zásobila vzorečky produktů, abych je mohla pečlivě zkoušet a rozhodnout se pro nákup toho správného krému. Zhruba po měsíci, poslední večer trávený v Praze, jsem si konečně zašla koupit ten nej pleťový krém. Je to rozjasňující krém pro normální a suchou pleť (635 Kč) z řady Divoká růže, která je určená pro pleť 25+. Aby byla péče kompletní, tak jsem si koupila také rozjasňující sérum (1 095 Kč) a oční krém (747 Kč) ze stejné řady. Sérum bylo v dárkové kazetě, ke kterému byl oční krém zdarma, takže jsem ušetřila nemalé penízky. Produkty jsou super, jsem moc ráda, že jsem nakonec do toho šla a peníze do nákupu investovala. Zatím produkty používám zhruba 14 dní, ale už vidím první výsledky ve sjednocení tónu pleti. V budoucnu, až produkty pořádně otestuji se můžete těšit na podrobnou recenzi.



A co pěkného jste si v poslední době koupily Vy? Taky, když jste někde, kde mají značky, které nejsou v místě bydliště k sehnání, kupujete jak zběsilé i to, co za normálních okolností nepotřebujete? :-D

3 komentáře:

  1. korres mam strasne rada!
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nákupy, ta řada od Korres by mě určitě lákala :). Těším se na podrobnější dojmy. Jinak doufám, že sis to užila. Já kosmetiku při cestování nakupuji moc ráda, obzvláště když je u nás třeba nedostupná nebo obtížně sehnatelná. Dovoluji si Tě pozvat k sobě na francouzskou giveaway, kde můžeš vyhrát stíny Bourjois, miniaturku parfému od Christiana Diora a vzoreček makeupu Bourjois. :)

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/bezova-ruze-od-bourjois-prekvapeni-pro.html

    OdpovědětVymazat
  3. na těch banánových šamponech z body shopu jsem úplně závislá! a mám chuť je skoro sníst..
    to odličovací máslo zní zajímavě, zajdu se na to podívat :)
    Korres už dlouho chci vyzkoušet a taky mě lákala právě tato řada s divokou růží

    OdpovědětVymazat