pondělí 3. června 2013

Spotřebováno: Květen

Minulý měsíc to bylo slabší, pouhých pět vypotřebovaných produktů. Tento mizerný stav z velké části přisuzuji tomu, že jsem téměř celý měsíc seděla doma nad skripty a připravovala se na státnice, tudíž nebyla potřeba se malovat a používat tolik kosmetiky, jako když vycházím mezi lidi:-)





1. Essence řasenka All eyes on me
Řasenku jsem kupovala v nějakém výprodeji za necelých 30 Kč a měla radši v tom výprodejovém stojanu zůstat. Nemůžu říct, že by byla vyschlá, to ne, ale prostě moc nemaluje, řasy jen nenápadně zvýrazní. Používala jsem ji většinou o víkendech a ve dnech, kdy nebylo potřeba se příliš malovat. Řasenka je v odstínu 02 Deep Brown. Za mě ne, zůstanu věrná 2000 Calorie.


2. Weleda čistící tonikum
Vzorek z Ladyboxu, který ke mě doputoval od jedné slečny z VV. Tonikum je boží, škoda jen, že ho bylo tak málo. Tu jeho citrusovou vůni miluju a je doslova návyková, protože to povzbuzení pleti při čištění mi vážně chybí. Až dopotřebuju své zásoby "čistidel", tak budu uvažovat o koupi plného balení.


3. LipSmacker balzám na rty Coca-Cola Cherry
Tyto balzámy patří mezi mé stálice, budu je stále kupovat. Tato višňová cola patří k těm oblíbenějším, dá rtům i trochu barvy. Na těch příchutích jsem doslova závislá, právě jsem načala jako náhradu ananasovou Fantu:-)


4. Promise zubní pasta
Zubních past máme rozdělaných vždy několik, ráda je střídám, ale tato Promise s hřebíčkovým olejem nesmí nikdy chybět. Pasta není příliš mentolová, pálivá a ani bez chuti, takový zlatý střed.


5. Freeman tělový peeling se solí Guava
Tento peeling jsem používala velice ráda, protože překrásně voní, je to taková žvýkačková ovocná vůně. Krystalky soli jsou poměrně velké, jediné co můžu tomuto peelingu právě vytknout, že nejprve jsem z obsahu vypotřebovala tu vodovější složku, která šla přes hrdlo bez problémů vytlačit. Pak zbyla ta hustší část tvořená převážně z krystalků, takže když jsem scrub chtěla vydolovat z balení, musela jsem odšroubovat hrdlo. Vzhledem k plnění účelu produktu a jeho vůni mu to nešikovné balení odpouštím. Mám doma více tělových peelingu, ale k tomuto se určitě někdy vrátím, a ráda:)


Kolik se Vám podařilo vypotřebovat produktů během května? Taky to máte stejně, že když se učíte, tak nevycházíte téměř z domu a klesá Vám spotřeba kosmetiky?

Mějte se!

6 komentářů:

  1. S tím nevycházením z domu to mám úplně stejně. Vůbec se mi nechce malovat. A taky mi to přijde zbytečné, však doma jsou na mě zvyklí :-D

    Ale asi bych si konečně měla začít psát, co mám všechno spotřebováno... nějak se mi do toho vždycky nechce :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ten peeling vypadá dost dobře :) a LipSmacker chci už dlouho vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling taky používám a jsem spokojená:)
    Můžu se zeptat, kde kupuješ balzám na rty coca-cola? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LipSmacker balzámy kupuju v sadách po více kusech, kde je Coca-Cola, Fanta, Sprite a další příchutě. Kupuji je v Claire´s.

      Vymazat
  4. Mám to přesně stejně, když jsem doma u učení, nepotřebuju být krásná pro ty studijní materiály :-).

    Já jsem za květen spotřebovala toto:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/05/spotrebovano-za-kveten.html

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, proč se malovat, když se učíš?:)

    OdpovědětVymazat