pátek 8. března 2013

Lirene micelární voda

V poslední době na  blogu jen chválím a ani dnes tomu nebude jinak:-) Tentokrát se podíváme na zoubek micelární vodě 3 v 1 od Lirene. Za poskytnutí micelární vody k testování bych chtěla velmi poděkovat PR zastoupení této kosmetické firmy, děkuji. Micelárku pravidelně používám více jak dva měsíce, k rannímu a večernímu čistění pleti.

Micelární vody jsou speciálními roztoky, které obsahují aktivní micely. Micely jsou malé "kuličky", které při čistění pleti k sobě přitahují veškeré nečistoty z pokožky. Micelární voda je založena na dvou složkách, hydrofilní (voda) a lipofilní (tuk). Hydrofilní částice rozpouštějí nečistoty a pohlcují prach zachycený na pokožce. Lipofilní složky rozpouštějí zbytky make-upu a přitahují kožní maz. Micelárka nejen čistí pleť, ale také se o ni stará, neboť pleť vyčištěná tímto roztokem snadněji přijímá aktivní složky do kůže.


Lirene micelární voda je produktem 3 v 1. V jedné lahvičce se tak nachází produkt určený k čistění pleti, dále odstraňovač make-upu a hydratační tonikum. Je určena pro všechny typy pleti, dokonce i pro citlivou pokožku. Voda neobsahuje alkohol. Naopak ve složení najdete vitamin C, D-panthenol či extrakt z medu.


Já jsem s ní velmi spokojená a u mě si vede dokonce lépe než "biodermí" micelárky. Pleť krásně vyčistí, poradí si i s řasenkou. V recenzích na tuto micelárku jsem na jiných blozích občas četla, že pleť po očistění lepí. Tak s tím vůbec nesouhlasím, já ji mám příjemnou na dotek, krásně hladkou. Ani mě neštípe v očích, jak jsem taky někde dočetla. Taktéž s parfemací jsem spokojená, moc krásně mi voní, taková sladká ovocná vůně, asi ten med :-D

Takže za sebe určitě doporučuji. Troufnu si říct, že pleť čistí stejně kvalitně jako lékarenské micelárky a navíc je za zlomkovou cenu, koupíte ji v drogeriích za cenu kolem 90 Kč za 200 ml. Používám ji už dva měsíce a stále mám 2/3 obsahu, a až dopotřebuju své "micelární zásoby", tak už budu kupovat jen tuto.


Znáte tuto micelárku? A jste s ní spokojené?

9 komentářů:

  1. Já ji mám z únorového Ladyboxu a jsem s ní taky spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jí mám z Ladyboxu a zatím jsem s ní spokojená, ale používám ji teprve krátce :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já jí teda vyzkouším:) Slyšela jsem, že je stejně dobrá jako Bioderma:)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem po ní koukala v drogeriích, ale jsem asi totálně slepá, prostě jsem ji nenašla. :( Kde konkrétně se dá prosím koupit? DM? Rossman? Teta? Schlecker? Děkuji předem za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ji viděla v Rossmanu, v dm ji naopak neměli. Ale možná záleží na městě a prodejně, protože jsem u někoho na blogu četla, že ji koupil v dm:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám jí z únorového LB a taky jsem s ní spokojená. Moje líčení krásně odstraní a nechá pleť neulepenou a svěží :)

    OdpovědětVymazat
  7. Znám a nejsem moc spokojená, mě řasenku moc teda neodlíčí a akorát mi jí všude rozpatlá..

    OdpovědětVymazat