úterý 29. ledna 2013

Plesová sezóna

Plesová sezóna je v plném proudu, a tak jsem se rozhodla udělat článek o přípravách na ples, hlavně těch kosmetických.

Já osobně dávám přednost jednoduchosti, ať už jde o oblečení či make-up. Takže na ples volím střihově jednoduché šaty, nejlépe jednobarevné, bez jakýchkoliv perliček, flitrů, volánků. Na přezdobené šaty si opravdu nepotrpím, raději dám přednost jednoduchým koktejlovým šatům, které doplním o zajímavé doplňky, než přezdobeným princeznovským róbám. Nejen šaty a make-up jsou důležité. Velký dojem udělají čisté, umyté vlasy, upravené a nalakované nehty a další detaily...

Důležitá je hladká a hydratovaná pokožka. Ani ta nejhonosnější večerní róba by nezachránila dojem, pokud by jste vyrazily s neoholeným podpažím a šupinatou, suchou kůží na nohou. Já jsem slaboch, a i když mám doma elektrický epilátor, tak zůstávám věrná bezbolestné metodě žiletka+holící gel. Gillette dámské holící gely jsem si velmi oblíbila. Jednak stačí malé množství gelu, které nabude a po rozetření se promění v bohatou pěnu a taky se prodávají v různých variantách vůní jako je broskev, lesní ovoce či aloe vera. Po důkladném oholení je potřeba pokožku celého těla natřít tělovým krémem/mlékem/olejem. Mazadel mám na tělo hned několik, ale mezi všemi na plné čáře vítězí tělový krém Bioderma Atoderm, který je určený na suchou až atopickou pokožku. Je to ten nejlepší tělový krém, který jsem kdy měla. Kůže je po namazání okamžitě hydratovaná, ztrácí se její pnutí, je hebká na dotek. A co je hlavní, pokožka není po aplikaci umaštěná, takže žádné čekání na vstřebání krému, hned se můžete obléci.

Před rokem bych na sebe šaty nevzala, maximálně k nějaké slavnostnější příležitosti. Teď v šatech chodím ráda, akorát těm silonkám jsem stále nepřišla na chuť. Někdy holt ani dress code nedovoluje jít s holýma nohama, a tak jsem nucena vzít si silonky. Nesnáším, když mě ty lemy škrtí, navíc se mi silonky stále stáčejí dolů. Taky mám problém strefit tu správnou délku. Proto punčochy ve spreji beru jako skvělou variantu, která by mě těch "problémů" s klasickými punčocháčemi mohla zbavit. Zatím jsem ještě nezkoušela, ale láká mě to. Máte někdo zkušenosti s punčochami ve spreji?




A co vlasy? Pokud budete mít parádní výčes, tak fajn. Ale mnohem důležitější než okázalé vlasové kreace je, aby vlasy byly čisté a uhlazené. Asi nikoho nepřekvapí, když z vlasových produktů opět doporučím kartáče na vlasy Tangle Teezer. Nedám na ně dopustit. Perfektně rozčešou vlasy, které jsou potom krásně lesklé a rovnější. Taky Vám budou skvělými pomocníky při vyčesávání vlasů do drdolu. Další vlasový produkt, který budu stále vychvalovat do nebe je Kérastase Elixir Ultime. Tento vlasový olej nemá konkurenci. Je vhodný na mokré či suché vlasy. Nejčastěji jej používám na konečky. A navíc po jeho aplikaci vlasy krásně voní. Ty z Vás, které by například chtěly svůj účes ozvláštnit třpytem, tak oblíbená značka Orofluido prodává vlasový pudr, který obsahuje třpytečky.


Vlasy bychom měly, tak konečně k tomu make-upu. Nedám dopustit na make-upy od Max Factor. Od této značky jsem jich vyzkoušela již několik a zatím mě žádný nezklamal. A taky od této značky zbožňuji řasenku 2000 Calories. Na složité líčení si nepotrpím, takže stíny v hnědých odstínech to jistí. Doma mám například tyto monostíny od Artdeco. No a pak už stačí rty jen přemáznout rtěnkou. Díky Parfums.cz se mi do rukou dostal vzorek rtěnky od diegodallapalma. Krásné syté barvy, krémová konzistence, která nevysušuje rty. K celkovému doladění líčení nesmí chybět nalakované nehty. A na závěr plesový outfit a líčení posuneme o level výše pomocí parfému. Originální vůně naleznete u značek jako Chanel, Gucci, Lanvin či Dior.



Veškeré zmíněné produkty lze zakoupit v e-shopu Parfums.cz.


A co Vy, chodíte na plesy? A jak vypadají Vaše přípravy?

6 komentářů:

  1. punčochy v spreji sú ale strašne zaujímavé pre mňa ;) rada by som to skúsila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty silonky ve spreji by mě tkay zajímaly... mám ten samý problém, pořád se mi někde rolují a to je hodně nepříjemné :(

    OdpovědětVymazat
  3. Make-Up i řasenku od Max Factor, taky používám a mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné shrnutí, ale kdyžtak spíš s holýmA nohamA (jinak se používá s nohami od stolu), omlouvám se, ale hrozně mě to tahá za oči...

    OdpovědětVymazat
  5. inspirativni :))))

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat