pondělí 20. srpna 2012

5 věcí, které mi ulehčují život

Tento tag už obletěl snad celý blogosvět a dnes se usídlil u mě na blogu:) Musím říct, že posty na toto téma mám velmi ráda, a tak jsem se rozhodla, že se s Vámi taky podělím o moji "pětku".



1. Tangle teezer
Tento kartáč má každá druhá blogerka, každá ho vychvaluje do nebes. A já musím jen souhlasit. Kartáč vlastním více jak půl roku a od prvního dne, kdy jsem si jej pořídila se už ničím jiným nečešu. Můj život mi velice usnaďňuje, neboť nemusím nad rozčesáváním vlasů trávit tolik času. Tímto zázrakem jdou vlasy velmi snadno a rychle rozčesat. Mou recenzi na něj si můžete přečíst zde.


2. essence top sealer Better than gel nails
Tak o tomto produktu jsem už psala v tomto článku. Další věc, na kterou nedám dopustit. Díky tomuto svrchnímu laku si nemusím tak často lakovat nehty. Když jím zafixuju lak, tak mi vydrží nehty perfektně nalakované bez jakéhokoliv odlupování laku klidně i 10 dní. Navíc nehty jsou krásně lesklé a vytvrzené. Fakt skvělá věc!


3. Klorane suchý šampon
Další věcí, bez které si neumím svůj život představit je suchý šampon na vlasy. Dá se říct, že může být jakýkoliv, nezáleží na značce, ale upřednostňuji ty ve spreji před sypkými. Vlasy se mi u kořínků velmi mastí a protože mám dlouhé vlasy a nebaví mě každodenní mytí vlasů, tak večer nanesu suchý šampon na vlasy a jdu spát, nevyčesávám jej. Pudr během noci nasaje mastnotu od kořínků, ráno stačí vlasy jen pročesat. Momentálně je mým nejoblíbenějším suchým šamponen tento od Klorane, který obsahuje ovesné mléko. Má velmi příjemnou vůni, nezanechává po vyčesání bílé stopy ve vlasech. Toto cestovní balení má 50 ml a stálo mě 80 Kč. Ale vážně uvažuji o koupi klasického velkého balení:)


4. Vycpávka do drdolu
Další vlasová záležitost. Mám dlouhé vlasy, které mám ráda, ale nerada s nimi cokoliv dělám a nevystavuju je zátěži v podobě fénu, kulmy, žehličky. Nechávám vlasy jen volně proschnout. Musím se ale přiznat, že rozpuštěné vlasy nosím minimálně, nejčastěji mě potkáte s culíkem a nebo právě s drdolem. Touto vychytávkou na vytvoření drdolu jsem naprosto posedlá, už mám doma tři! Díky této vycpávce vytvořím efektní účes ani ne za pět minut! Takže další úspora času a navíc s touhle věcí uděláte parádu. Vycpávky do drdolu kupuji v Claire´s, kde mají velice široký výběr - různé velikosti, barvy i provedení (klasický donut, s patentkou, svazovací...).


5. filtrační láhev na vodu Bobble
 O této láhvi jsem už taky psala, článek si můžete přečíst zde. Bobble je mým největším miláčkem. Tahám ho neustále u sebe. Beru si jej do práce, do školy, na cesty, na sport...Nejen že ušetřím za balenou vodu, ale taky ulehčím své kabelce, resp. zádům, protože s sebou nemusím tahat velkou 1,5 litrovou láhev. Když mi v láhvi dojde voda, můžu si ji kdekoliv dolít (samozřejmě tu pitnou z kohoutku) a přefiltrovat. S dostatečným přísunem tekutin jsem nikdy neměla problém, sice občas jsem si dopřála nějaký ten džus nebo colu, ale od té doby co mám Bobble (v září to bude rok), tak piji jen vodu a neslazený čaj, a na mé pleti je to opravdu velmi znát. Takže pořízení této láhve opravdu doporučuji. Já už mám pátý filtr a rozhodně budu filtrovat dále!!! :-)


A bez čeho se neobejdete Vy? Ať už jde o kosmetiku či něco jiného....:) 

21 komentářů:

  1. Skvělý článek, mě tyto články velmi baví :)

    OdpovědětVymazat
  2. tú flašku by som si mohla zaobstarať :)

    OdpovědětVymazat
  3. A jak často se ten filtr musí měnit?Také o koupi lahve totiž uvažuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po 150 litrech, což odpovídá zhruba 2 měsícům užívání. Filtr stojí 199 Kč, ale když si to propočítáš, tak se to velmi vyplatí, než kupovat balenou vodu.

      Vymazat
  4. tyhle 5tky mám strašně ráda, možná taky něco podobného napíšu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Katie, kde seženu ten Klorane suchý šampon? Vychvaluješ ho tak hezky, že ho chci na cesty taky:-). Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, koupila jsem ho v lékárně. Zrovna včera jsem se dívala v lékarně Lloyds, že velké balení 150 ml suchého šamponu stojí 199 Kč a že se prodává ve dvou verzích - pro normální vlasy s ovesným mlékem a pro mastné s výtažkem z kopřivy. Ale to cestovní balení bylo jen pro normální vlasy. Tak snad dobře pořídíš:)

      Vymazat
  6. u nás stále nemajú ten lak a ide ma poraziť keď stále počúvam, čítam aký je úžasný :D a "vycpávku do drdolu" som u nás našla len svetlej farby a bojím sa že mi to bude kričať v mojich hnedých vlasoch :/

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje pětka se mi moc líbí. Tangle Teezer už doma mám, také kompaktní (ale černočerný) a ostatní věci si chci dokoupit. Kromě toho šamponu, ten mě nějak nezaujal. :) Ale na Bobble lahev a ten essence nadlak jsi mě strašně navnadila! Chtěla bych i ten donutek na drdol, ale bohužel Claire's mám daleko. Tak jsem si na youtube našla tutorial, jak si takovou vlastní vycpávku udělat z obyčejné ponožky. :D No, bude to zajímavé. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z ponožky drdol taky hravě uděláš. A vycpávky taky občas mívají v H&M, jednu jsem tam taky kupovala a stála 99 Kč, tak zkus kdyžtak tam:)

      Vymazat
  8. vycpavku mají i v CA ve svetlejsi a tmavsi hnede, takze se da vybrat vhodna podle vlasu, stoji tam 49,-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, i čtenáři tuto informaci určitě ocení:) To jsem ani nevěděla, že se dá sehnat v C&A.

      Vymazat
  9. Tangle teezer uľahčuje život aj mne!! :D je to najlepšia kefa

    OdpovědětVymazat
  10. Bez TT bych už asi taky nedokázala existovat, je to takový malý zázrak :) Jinak o láhvi jsem uvažovala taky, ale nakonec se mi zdála na můj vkus za ty prachy moc málo pevná a bála jsem se, že by se mi snadno promáčkla, ale jak tak vidím, tak ta tvá vypadá i po tak dlouhé době jako nová.

    PS: na mém blogu probíhá soutěž, budu ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z nákupu Bobble láhve bych vůbec neměla obavy. Plast je dostatečně měkký, aby se dala láhev při pití zmáčknout a zároveň dostatečně pevný, aby se nepromáčknul. Láhev i po roce užívání vypadá jako nová (co se tvaru týče), akorát ji mám trošku poškrábanou, ale tomu se nedivím, protože ji opravdu tahám všude s sebou:)

      Když si propočteš, kolik utratíš za balenou vodu, tak v porovnání s tím Tě přefiltrovaná voda vyjde ani ne na 2 Kč za litr. Musím říct, že doma máme vodu z kohoutku chutnou, ale třeba v práci se nedá pít, jde strašně cítit chlorem a normálně bych ji nevypila. Ale přefiltrovaná je bez jakéhokoliv zápachu a chutná. Takže nákup bych doporučila i z tohoto důvodu, protože vím, že někteří lidé nepijí vodu z kohoutku právě kvůli zápachu chloru.

      Jestli si ji koupíš, tak pak určitě dej vědět, jak jsi s ní spokojená:)

      Vymazat
  11. ta láhev mě taky láká, sakra :D zase ale kdyby mě to donutilo pít vodu, tak by to bylo super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si Bobble určitě pořiď. Mě to donutilo pít více tekutin a hlavně čistou vodu. Uvidíš, že díky němu zvýšíš přísun tekutin:)

      Vymazat
  12. Ještě abychom ho nevychvalovali, když je tak božský. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Naprosto se shodneme na suchém šamponu a vycpávce do drdolu. Já osobně se ještě neobejdu bez pudru od MACu samoopalovacího spreje na obličej od Sephory

    OdpovědětVymazat
  14. Jéjéé .. :/ Tu vycpávku strašně chci .. A chci ji od claire's protože vím z MaĎarska, že to tam je prostě super.. Ale mám to daleko :/ Takže mě to hrozně štve :/

    http://produits-de-beaute.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat