pondělí 26. září 2011

Příběh nových bot

Taky se Vám občas (často) stává, že si vysníte nějakou věc a nemůžete ji nikde sehnat? A nebo že si nějakou věc vyhlídnete a neustále zvažujete, zda koupit či ne, zda počkat, jestli nenajdete ještě hezčí boty, kabelku, šálu...a nakonec se vrátíte k těm prvním botám, kabelce, šále, kterou jste viděly nebo zkoušely?

Ty pravé vysněné boty na klínku jsem sháněla celé jaro a léto. Až jsem je konečně našla. Jenže já, duše váhavá, jsem si nebyla pořád jistá, zda si je koupit (Nenajdu jinde ještě dokonalejší boty?). A tak jsem ty pravé vysněné nechala v regálu. A pak jsem nemohla celou noc spát, pořád jsem na ně myslela. Dva dny jsem chodila kolem výlohy a neustále váhala. Po třetí probdělé noci jsem se s kruhy pod očima do obchodu vrátila s železným přesvědčením, že to jsou opravdu ty pravé vysněné boty a že si je koupím. Boty nebyly.

Kolegyně z práce si všimla, že chodím jako tělo bez duše. Téměř se slzami v očích jsem jí celou tragédii, ve které hrály hlavní roli ty pravé vysněné boty, povyprávěla. Čekala jsem, že mi na to kolegyně řekne jen, že jsem blbá, že jsem se už neponaučila z toho, že mám brát hned (E. přijde do obchodu, ani nic nevyzkouší a už po 5ti minutách si domů odnáší ty nejlépe padnoucí šaty na světě). Ale E. mi na to odpověděla: "Pojď, po práci tam zajdeme, má kamarádka v tom obchodě dělá vedoucí a uvidíš, boty budou, i kdyby je měla vyčarovat." Nevyčarovala. Boty byly zahrabány v těch nejspodnějších krabicích na dně skladu (to víte, to je tak, jak si kupuju ty pravé vysněné boty po sezóně, kdy z regálu koukají zateplené kozačky). Ale slíbila, že když přijdu za 14 dní, tak že překope sklad a vytáhne je.

14 dní jsem nemyslela na nic jiného, než na ty pravé vysněné boty (dokonce se mi i o nich nejednu noc zdálo). Nastal den D a já si šla pro ty nejvysněnější boty na světě. Už na mě čekaly připravené v krabici. A ani nevíte, jakou jsem měla radost, že byly zrovna ve výprodejovém zboží se 40% slevou. Jenže to nebyl všem radostem konec, neboť paní vedoucí ocenila mé čekání, že jsem opravdu vydržela než je vydoluje ze skladu, a dala mi další stokorunovou slevu. Takže mám ty pravé vysněné boty a ještě za "polovic":)
Pro E.: Tak vidíš, že někdy se vyplatí být tvorem váhavým a nekupovat hned vše na poprvé :)


Miluju je a budu je nosit snad dokud nenapadne sníh:-D Jsou to ty nejkrásnější a nejpohodlnější boty, které vlastním (otestováno na vlastní kůži při šestihodinovém nakupování).






boty Young Spirit (Reno), kalhoty Mango, halenka C&A

A co Vy, taky se Vám už něco podobného někdy stalo? A nebo jste jako E. a nakupujete bez váhání a hned?

5 komentářů: