sobota 5. února 2011

Giveaway - ukončeno


Ano, je to tak, je tu slibovaná giveaway, historicky první (a zdaleka ne poslední) za dobu trvání blogu.

A o co soutěžíme? Ne jen o jeden dárek, ale rovnou o dva! Dámy a pánové, to je pro Vás dvojnásobná šance na výhru! :-D

Jedna z Vás získá krásný masivní prstýnek ve zlaté barvě s květinkami, doplněnými blyštivými kamínky. Prstýnek má navlečené korálky na pružném vláknu, takže padne každému na prst jako ulitý. Je z New Yorkeru.





Druhý šťastlivec získá stříbrný přívěsek s kamínkem na pružinkovém řetízku. Také z New Yorkeru.



A co musíte udělat, abyste byly zařazeny do slosování?
  1. Být pravidelným čtenářem My lifestyle blog přes Google Friend Connect
  2. Pod článkem zanechat komentář se svou emailovou adresou
     
Soutěž bude ukončena za týden, tj. 12. února 2011 v 18 hodin. Giveaway je určena pro čtenáře z ČR a SR.

Přeji hodně štěstí.

15 komentářů:

  1. jsem čtenářem dlouhoo!:) a krásný věci jsi vybrala, takže soutěžím!:)

    jollburr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Fandím si! :D

    kaca.sulc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ;) ten prsteň!!

    kety1000@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj blog mě baví,protože tě asi hodně baví laky na nehty jako mě :D

    anda.kockova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Prstýnek je nádhernej...

    butterflyy.lucie86@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. ten prstýnek je krásný :)
    mirabelle@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tak už jsem tu :D
    blog máš moc super! =) a prsten je taky super! =)

    dashiky11@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem moc ráda, že jsem tě "našla" přes Cup of style - hned jsem si Tě dala do záložek! No a když už tedy jsem 'kamarádka', zkusím štěstí:) Ani nevím, co se mi líbí víc. Jestli dárečky nebo tvůj blog

    designsilvi@gmail.com

    pěkný večer!
    Si.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. máš zajímavý blog líbí se mi :-)

    efka.likarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Na tvůj blog jsem narazila až dneska úplně náhodou, ale moc se mi líbí :-)

    annethe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. díky za komentář a díky za pozvání na giveaway :)
    stala jsem se pravidelným čtenářem až po tom, co jsem si přečetla několik článků od tebe a usoudila, že máš moc pěkný blog a ráda se na něj ještě podívám :)

    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné dárečky!
    theceady@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sice jsem dnes na tvém blogu poprvé , ale ne naposled! :D Tak zkusím štěstí . . : )

    adelana9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. krásný blog a skvělé příspěvky! :)
    venda171@seznam.cz

    OdpovědětVymazat